وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس : اردوی قطر در 30 سال مربیگری من بهترین بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،یوپ هاینکس سرمربی 66 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است که اردوی این تیم در کمپ تمرینی قطر،بهترین اردویی بوده است که وی در کل دوران مربیگری اش تجربه کرده است.

هاینکس که مربیگری خود را از سال 1979 در تیم زادگاهش یعنی مونشن گلادباخ شروع کرده است، حدود 32 سال بعد، اردوی آماده سازی قطر را بهترین تمرینات دوران مربیگری خود می داند. هاینکس در این زمینه گفت: "در کل دوران مربیگریم ،اینچنین کمپ تمرینی را تجربه نکرده بودم. همه چیز اینجا عالی بود و ما از این فرصت به خوبی استفاده کردیم. دراینجا همه چیز سرجایش بود و تیم بایرن بهترین تمرینات را در بالاترین سطح پشت سر گذاشت." هاینکس به جز بایرن و گلادباخ، سابقه مربیگری در تیمهای رئال مادرید، لورکوزن و بنفیکا را نیز در کارنامه دارد.
کریستین نرلینگر نیز در این باره می گوید:"هرگز ممکن نیست که شرایطی بهتر از این برای تمرینات زمستانی میسر شود.تمامی بازیکنان ما به اوج آمادگی خود رسیدند."در اردوی قطر شواین اشتایگر و روبن که مدت زیادی از نیم فصل اول را از دست داده بودند،به آمادگی نسبتا کامل خود رسیدند.دستاورد دیگر این اردو هم حضور امره جان هافبکی از جوانان بایرن در میان بازیکنان اصلی تیم بود که تجربه حضور در تمرینات تیم اصلی بایرن را برای وی به همراه داشت.این بازیکن در جام جهانی نوجوانان نیز نمایش مناسبی از خود نشان داده بود.بایرن روز دوشنبه در یک پرواز سه ساعته به دهلی خواهد رفت و روز سه شنبه دیدار دوستانه خود را در برابر تیم ملی هند به انجام خواهد رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد