وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاخیر رافینیا برای حضور در اردوی باواریایی ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رافینیا مدافع کناری باواریایی ها به دلیل مشکلی که در ویزای ورودش به قطر ایجاد شد با اندکی تاخیر به اردوی بایرن در این کشور ملحق خواهد شد.

به نقل از سایت ساکرنت، رافینا به دلیل مشکل و وجود بی نظمی که در مدارک و مستندات وی بود از پرواز روز دوشنبه بایرن جا ماند اما کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن گفت: این موضوع در حال حل و فصل شدن است.

نرلینگر گفت: "مشکلاتی بین دو کشور برزیل و قطر برای صدور ویزا وجود دارد." 

او که با وبسایت رسمی باشگاه بایرن صحبت می کرد ادامه داد: "این مشکلات به وجود آمده در حال مرتفع شدن است."

به این ترتیب رافینا دو جلسه تمرینی بایرن را در اردوی قطر از دست داد اما او غروب امروز چهارشنبه به سمت قطر حرکت خواهد کرد و می تواند سومین جلسه تمرین در اردوی زمستانی را همراه دیگر همبازی هایش انجام دهد.

نرلینگر برای حضور رافینا بسیار مشتاق است و تاکید کرد که هیچگونه سرزنشی برای تاخیر رافینیا وجود نخواهد داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mer3ad چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 12:10

th.m من میشم 18 ساله
دعا کنین فیزیک امروزو قبول شم

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:04

اخ گفتی فیزیک.....منم تنها مشکل معدلم فیزیکو ریاضیه.....بقیه درسا رو که ترکوندم.....بابا فیزیک پیش اسونه.....من امروز واسه شیمی چندتا نمونه سوالای سخت فیزیکه مامانمو حلیدم.....ایشاا...قبولی....

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:14

واییییییییییییی.....!!!!! شنبه امتحان ریاضی دارییییییییییم.....نترس!!!!همین دیشب داشتم سعی میکردم یه بعد پنجمی پیدا کنم گریم گرفت....دارم فنا میشم......میگم امیرحسین جان تو که ریاضیت خوبه با بابام هرکدوم نصفه مختونو به من قرض بدین با مخ خودم ۳برابر انیشتین میشم.!!!یه چیزی کشف کردم٫ نصف نصف!!!

تو مخ من اگه چیزی پیدا کردی همش مال تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد