وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: برای غلبه بر بارسلونا باید بازیکنی مثل کروس داشته باشید

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس، رییس باشگاه بایرن مونیخ گفته از پیشرفت تونی کروس شگفت‌زده است.

رئیس باشگاه گفت مطمئن بود که این بازیکن دیگر به اوج خود رسیده و نمی‌تواند از آن حد بهتر بازی کند.

او می‌گوید: «مدت‌ها بود که تصور می‌کردم پتانسیل او بیشتر از این نیست و او دیگر بهتر نخواهد شد.»

با این حال کروس بازی‌ساز مهمی برای غول‌های بوندسلیگا شده، تا حدی که هوینس می‌گوید او می‌تواند بازیکن کلیدی برای چیره شدن بر بارسلونا، قهرمان دنیا باشد: «او بسیار عالی پیشرفت کرده است. اگر می‌خواهید بر بارسلونا چیره شوید چنین بازیکنی می‌خواهید.»

کروس از ژانویه 2009 تا ژوئن 2010 به صورت قرضی در بایر لورکوزن زیر نظر یوپ هاینکس، مربی فعلی بایرن بود.

هاینکس 66 ساله می‌گوید: «او می‌داند برای کار با من باید چه کار کند. من او را می‌شناسم، می‌دانم او چه می‌خواهد و او چه بازیکنی است.»

نظرات 5 + ارسال نظر
علی ( میشاییل ) سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 18:33

واقعا معلوم نیست این پسر چیه ، باید سر تا پاشو طلا گرفت من که عاشقشم

th.m سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 18:39

واقعا!!!!!!خوب خوب که هست ولییییییی......نمیدونم این یارو چه علاقه ای بهش داره.....این همه بازیکن فقط کروس!!!!

علی سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 19:19

کروس خیلی خوبه پاس های کروس مثل بکام هست بهترین پاسوری هست که من تو بایرن دیدم

Mer3ad چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 12:04

علاوه بر اینا خوشگل هم هست

th.m چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:06

خوشگلیو که راس گفتی ابجیه من عاشقش شده.....کلا بچه خوب و باحالیه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد