وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: زیدان و کانتونا دو الگوی من هستند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین‌اشتایگر، بازیکن بایرن مونیخ گفته زین‌الدین زیدان و اریک کانتونا، دو ملی‌پوش سابق فرانسوی را می‌ستاید.

او گفت که طرفدار بودن بخشی از این ورزش است و به او این فرصت را داده که در سنین نوجوانی درک بهتری از فوتبال به دست آورد.

او در ستون همیشگی خود در نشریه هندوستان تایمز نوشته است: «فوتبال بدون قهرمان‌ها و هزاران طرفدار که تا آخرین لحظه از آنها حمایت می‌کنند چه معنایی دارد؟ هنگامی که در کولبرمور آلمان بزرگ می‌شدم برادر بزرگ‌ترم، توبیاس را می‌ستودم. زمانی که پیراهن بایرن مونیخ و سپس آلمان را به دست آوردم، شروع به ستایش چند بازیکن بزرگ بین‌المللی کردم.»

او گفت که تحت تاثیر هافبک سابق رئال مادرید بوده است: «زین‌الدین زیدان بی‌تردید بت من بود، اما اریک کانتونا هم همین طور بود. زیدان البته بازیکن ویژه‌ای بود. فکر کنم دلیلش را بهتر می‌دانید، اما آنچه بیش از همه من را تحت تاثیر قرار داد این بود که زیدان تیم را با روش بازی‌اش رهبری می‌کرد. او بازیکنی نبود که زیاد حرف بزند اما رهبری تیم را به عهده می‌گرفت. دوست داشتم با کانتونا هم بازی کنم؛ او بازیکنی الهام‌بخش بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد