وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: تعطیلات نیم فصل، در جستجوی خورشید بودم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر در گفتگویی در مورد روند بهبودی خود و فصل ناکام گذشته و قهرمانی در نیم فصل اول بوندسلیگا و عزم بایرن برای کسب هر سه عنوان قهرمانی در این فصل صحبت می کند.

 

باستین در تعطیلات نیم فصل و کریسمس به سر می بریم تعطیلات را چگونه گذراندید؟

من برای تعطیلات نیم فصل، به جستجوی خورشید پرداختم و در نهایت امروز موفق شدم آن را بدست بیاورم و حمام آفتاب گرفتم به طوری که شما می توانید آن را از رنگ پوستم متوجه شوید(لبخند). اما به طور جدی: من بدنبال این بودم که زمانی را از هیاهوی آغاز سال نو دور باشم تا بتوانم با قدرت کافی پس از آن حاضر شوم. من خرید های سال نو را زودتر انجام دادم زیرا مدت زمان زیادی بدلیل مصدومیت خود برای این کار در اختیار داشتم.

 

پس شما در این مدت بدنبال انجام اسکی نبودید؟

خیر. والدین من اغلب هر روز زمستان را در پیست اسکی هستند و برادرم توبی نیز معمولا اسکی می کند ولی برای من بهتر بود که چند روزی را بدون سرو صدا سپری کنم. 

 

شما 9 دیدار را بدلیل شکستگی ترقوه از دست دادید وضعیت بازیابی شما چگونه پیش می رود؟

دوباره احساس خوبی دارم. من در دیدار برابر بوخوم و کلن صرفا بدلیل توصیه پزشک و احتیاط شرکت نداشتم. تا آن زمان خطر تشدید جراحت برایم وجود داشت و به همین دلیل مصلحت نبود که در این دو بازی به میدان بیایم درک این مسئله برایم سخت بود زیرا سه هفته کامل به طور منظم تمرین می کردم تا بتوانم شرایط لازم برای بازگشت را پیش از کریسمس داشته باشم و در دیدار مقابل کلن حاضر شوم همین امر کمی مرا نا امید کرد.

 

خوشبختانه تیم برابر کلن و بوخوم نتیجه گرفت...

من از این بابت بسیار خوشحال شدم. بازی را با فردی فیزیوتراپیست باشگاه تماشا می کردم او به من گفت ما معمولا مقابل کلن مشکل داشتیم ولی تو یک بار در ترکیب نبودی و بایرن نتیجه گرفت (می خندد).

 

یک سال پر فراز و نشیب را به پایان رساندیم سالی بدون جام برای باشگاه بود شما سالی که گذشت را چگونه ارزیابی می کنید؟

همه ما از اینکه جامی کسب نشد ناراحت هستیم. اما صادقانه بگویم ما سزاوار آن بودیم زیرا بیش از حد اشتباه داشتیم. ما همیشه به عنوان یک تیم در زمین حاضر نشدیم و این دلیل اصلی مشکلات ما بود. سرانجام با حل این مشکلات ما خوشبختانه توانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را داشته باشیم. 

 

فصل جدید به معنای واقعی یک شروع برای بایرن بود، از همان ابتدا در صدر جدول بوندسلیگا قرار داشتید و توانستید به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز راه پیدا کنید و در جام حذفی نیز به راحتی به یک چهارم پای گذاشتید.

این خیلی خوب است. حضور بازیکنان جدید ما را قوی تر کرد و به خوبی در این فصل درخشیدند. ما تیمی کاملا متعادل داریم و سزاوار قرارگیری در صدر هستیم اگر چه فکر می کنم یک یا دو امتیاز را بی مورد از دست دادیم.

 

کدام بازی در ذهن شما است؟

به عنوان مثال تساوی بدون گل برابر هوفنهایم. ما پس از انجام دو بازی در یک هفته بسیار خسته بودیم و نیمه اول دشواری را برابر آن ها داشتیم. اما می توانستیم آن دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما تلاش خود را در آن بازی انجام دادیم و پشتوانه پیروزی را داشتیم. از این موضوع ناراحتم که چرا موفق نشدیم. اینجا در بایرن پیروزی از همه چیز مهمتر است.

 

باشگاه نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشت و اکنون بایرن برای هر سه جام می جنگد به نظر شما چرا این فصل از فصل گذشته بهتر بود؟

ما فصل را بدون هیچ اسیب دیدگی شدیدی آغاز کردیم و از اشتباهات زیادی که در فصل پیش انجام داده بودیم و از آنچه در پایان فصل نصیبمان شد درس گرفتیم. اگرچه در این فصل نیز بازی هایی بود که ما در کار تیمی با شکست مواجه شدیم و این برای تبدیل شدن به یک فرم ایده آل طبیعی است. 

 

یوپ هاینکس بار دیگر مربی بایرن شد و از تابستان در تمرینات حاضر بود. ویژگی اصلی او چیست؟

او همواره خونسردی خود را حفظ می کند و به صورت باورنکردنی با دانش است. بسیار خوب خود را به جای بازیکن قرار می دهد. دوست دارد یک جو هماهنگ در تیم حاکم باشد زمان بسیاری را صرف می کند تا اشتباهات بازیکنان را گوشزد کند و این بسیار مهم است و در مجموع یوپ هاینکس بسیار بسیار خوب است. باورنکردنی است او نسبت به سنش بسیار آماده است. از آخرین باری که او در بایرن بود دو سال می گذرد ولی شما تصور می کنید که وی جوانتر شده باشد (می خندد).

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد حسین رجبی شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 14:34

وب لاگ قشنگ
بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد