وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه و رئوس: در حال حاضر قصد جدایی از باشگاه هایمان را نداریم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه و مارکو رئوس ستاره های جوان آلمانی، احتمال جدایی شان از دورتموند و مونشن گلادباخ در بازار ژانویه را رد کردند.

این دو ستاره جوان در نیم فصل اول بوندسلیگا نمایش های بسیار خوبی ارائه دادند و همین مسئله موجب شد تا شایعاتی در مورد پیوستن آنها به باشگاه های بزرگتر منتشر شود.

با این وجود آنها در گفتگو با بیلد اعلام کردند قصد ندارند در این مقطع به باشگاه دیگری بروند.

گوتزه گفت: "ما در باشگاه هایی بازی می کنیم که اصلا از حضور در آنها ناراضی نیستیم. حداقل من هیچ نشانه ای ابراز نکردم که نشان بدهد می خواهم دورتموند را ترک کنم."

رئوس هم تایید کرد که شایعاتی در مورد پیوستنش به باشگاه های دیگر شنیده است اما تاکید کرد قصد جدایی از مونشن گلادباخ را ندارد: "من هم این شایعات را شنیده ام اما این به آن معنا نیست که من هر هفته از مدیر برنامه هایش در مورد پیشنهادهای جدید پرس و جو کنم. این شایعات من را ناراحت نمی کند."

انتظار می رود هر دو بازیکن در فهرست یواخیم لو برای رقابت های یورو 2012 حضور داشته باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
amir hossein mn سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 13:23

omidvaram har2shoon tabestoon bian bayern ,, chon vaghean fogholadan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد