وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پودولسکی: به خاطر تیم ملی عمل جراحی بینی ام را به تعویق انداختم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال اف.ث.کلن آلمان عمل جراحی بینی‌اش را به تعویق انداخت.

به نقل از بیلد، لوکاس پودولوسکی از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده بود در تعطیلات زمستانی، بینی خود را به دست جراحی ماهر داده تا آن را کوچک کرده و فرمی صحیح دهد. اما با توجه به شرایط خاص تیمی برنامه خود را به تابستان آینده پس از جام ملت‌های ۲۰۱۲ موکول کرد.
وی گفت: در صورتی که عمل می‌شدم، باید حداقل ۵ هفته استراحت می‌کردم و بعد تمرینات را از نو شروع می‌کردم. چنین اقدامی در شرایط کنونی ممکن نبود، پس تصمیمم را تغییر دادم.

این ستاره ۲۶ ساله که اکنون سخت مورد توجه چند تیم خارجی از جمله آرسنال است، با توجه به وضعیت کلن در بوندسلیگا و همچنین پیکارهای جام ملت‌ها در دو کشور اوکراین و لهستان، در تصمیم قبلی خود تجدیدنظر کرد.
او پس از گرفتن اسکن کامپیوتری در ماه جولای گذشته ‌متوجه شد با مشکل انحراف بینی مواجه است و برنامه‌ریزی کرد با حل این مشکل بینی خود را نیز زیباتر کند.
«پولدی» افزود: آدم نمی‌داند پس از چنین عمل جراحی چه احساسی دارد و چگونه واکنش نشان می‌دهد.
این ستاره ژرمن‌ها اکنون با زدن ۱۴ گل زده در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ پس از ماریو گومز مهاجم بایرن با 16 گل‌زده و کلاس یان هونتلار از شالکه با ۱۵ گل زده در رده سوم بهترین گلزنان لیگ کشورش قرار دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد