وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: قلدرها منتظرند، اما باید چمدان‌هایشان را ببندند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ستاره ملی‌پوش بایرن مونیخ گفت آدمی خیال‌باف نیستم اما دوست دارم در سال جدید به مقام قهرمانی بوندسلیگا، جام حذفی، لیگ قهرمانان و یورو ۲۰۱۲ برسم.

توماس مولر در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد اظهار داشت: بدیهی است بیش از هر چیزی دوست دارم در سال جدید، خانواده‌ام سلامت باشد. همین‌طور در اوج آمادگی بمانم و مصدوم نشوم. مقابل دروازه حریفان برخلاف اواخر سال گذشته، نیز با اندکی خوش شانسی، گلزن باشم. از جنبه ورزشی می خواهم موفق باشم. هرچند که این هدف را همیشه دنبال می‌کنم، اما در سال جدید برایم کاملا روشن است که با وجود جنگ مهیج بر سر مقام قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی، برگزاری فینال لیگ قهرمانان در شهر مونیخ و نیز پیکارهای یورو ۲۰۱۲ لهستان و اوکراین، سالی پر از رویدادهای گوناگون ورزشی را در پیش خواهم داشت؛ امیدوارم قهرمان شوم.

وی افزود: در این حال می خواهم همراه با بایرن و تیم ملی در اولویت نخست باشم و با حضورم، حرفی قاطعانه بزنم، اما در عین حال می گویم آدمی خیال‌بافی نیستم.
در این مصاحبه بازیکن ۲۱ ساله باوارایی‌ها ناگفته هایی را بیان کرد که در زیر اظهارات وی را می‌خوانیم:
 
آرزوهای سال ۲۰۱2 

بدیهی است بیش از هر چیزی دوست دارم خانواده‌ام سلامت باشد. همین‌طور در اوج آمادگی بمانم و مصدوم نشوم. برخلاف اواخر سال گذشته می خواهم مقابل دروازه حریفان، نیز با اندکی بخت مساعد، گلزن باشم.
از جنبه ورزشی می خواهم موفق باشم. هر چند که این هدف را همیشه دنبال می‌کنم. اما در سال جدید برایم کاملا روشن است که با وجود جنگ مهیج بر سر مقام قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی، برگزاری فینال لیگ قهرمانان در شهر مونیخ و نیز پیکارهای یورو ۲۰۱۲ لهستان و اوکراین، سالی پراز رویدادهای گوناگون ورزشی را در پیش خواهم داشت. در این حال همراه با بایرن و تیم ملی در اولویت نخست باشم و با حضورم قاطعانه حرف بزنم. اما من آدم خیال‌بافی نیستم.
 
قهرمانی بوندسلیگا 

شک ندارم ما قهرمان خواهیم شد. بلکه بهتر باشد بگویم از همه‌ هم‌‌تیمی‌هایم و خودم می خواهم که باید قهرمان شویم.
برای ما این موضوع بسیار حائز ‌اهمیت است. شاید حتی بهتر باشد بگوییم مهمترین چیز است. در شرایطی که بایرن یک سال از بالای جدول دور بوده، معنای حرفم فقط این است که جام قهرمانی باید بار دیگر به مونیخ بازگردد.
این قولی است که به هواداران مان داده‌اند و به آن فکر می‌کنند. قول و قرار ما نیز است. دیگر نخواهیم گذاشت دورتموندی‌ها پایان فصل جشن قهرمانی بگیرند. هرچند که ما دور رفت را با ۱۴ امتیاز اختلاف که نه، بلکه با سه امتیاز فاصله به پایان بردیم.
 
جام حذفی آلمان 

شاید کسب جام حذفی کمترین اهمیت را درمیان افتخاراتی که می توانیم کسب کنیم، را داشته باشد، اما هریک از ما مونیخی‌ها می خواهد در بازی نهایی این جام، حاضر باشد.
چون اولا کوتاه‌ترین راه ممکن به کسب یک عنوان است. اگر بتوانیم ابتدای فوریه در مرحله یک چهارم نهایی اشتوتگارت را حذف کنیم، آن وقت 2 بازی دیگر تا کسب خود جام فاصله خواهیم داشت.
در ثانی در این حال همه همراه با بایرن به پایتخت سفر خواهند کرد. اتفاقی که تجربه بسیار بزرگی خواهد بود و برای ما بازیکنان انگیزه مضاعفی ایجاد خواهد کرد. به این ترتیب می توانیم از همه کسانی که از دور دست برای موفقیت ما غمخواری می‌کنند که بتوانیم موفق باشیم، تقدیر کرده و شادی ایجاد کنیم.
 
لیگ قهرمانان اروپا
با وجود تمام تکالیف باشگاهی طبیعی است که حضور در بازی نهایی لیگ قهرمانان در فکر و ذهن‌مان است. آن بازی در شهر مونیخ برگزار خواهد شد و به نظرم اگر در ورزشگاه خودی، یکپای فینال باشیم، اتفاقی بسیار خارق‌العاده روی خواهد داد که بر سر ارزشمند‌ترین عنوان باشگاهی قاره رقابت کنیم. در مورد اهمیت خاص آن لازم نیست تاکید کنم، چرا که هر بازیکنی آرزوی رسیدن به چنین افتخاری را دارد. اما بازهم حرف قبلی‌‌ام را تکرار می کنم که اهل خیال بافی نیستم.
برای این منظور لازم است ابتدا در مرحله یک هشتم نهایی قبول شویم. در این مرحله اف.ث.بازل سوئیس با مربی جوانش یعنی هایکو فوگل، منتظر ما است. این قرعه قابل حل است. اما باید حریف را کاملا جدی گرفت. هرچه نباشد، سوئیسی‌ها٬ منچستریونایتد را در مرحله گروهی حذف کردند.
البته دلم به من می گوید بخت راهیابی به بازی نهایی لیگ قهرمانان قبلا بازهم کمتر بود. ما در آن گروه سخت با منچسترسیتی، ناپولی و ویارئال، با خلق شگفتی بسیار از نظر خیلی‌ها، عالی نتیجه گرفتیم. همین امر نه فقط هواداران بلکه ما را به حضور در بازی نهایی امیدوار کرد.
 
یورو ۲۰۱۲ 

یک گروه از قلدرها در این پیکارها منتظر ما هستند. با وجود هلند، پرتغال و دانمارک واقعا در گروهی سخت حاضریم. چون خیلی واضح با نیت کسب مقام قهرمانی جام وارد مسابقات خواهیم شد، باید کاری کنیم دو تا از این رقبا، چمدان‌شان را برای بازگشتی سریع به خانه ببنندند.
فقط امیدوارم هلندی‌ها، پرتغالی‌ها و دانمارکی‌ها در تابستان چنین نگرشی نداشته باشند و من به تمام خواب و خیالاتم برای سال ۲۰۱۲ برسم.

نظرات 7 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 13:55

خدا خیرت بده توماس عزیز

th.m دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 15:00

فدات بشم من الهی.....چه عجب یه چیزی گفتی فهمیدم زنده ای جیگر!!!منم بهت قول میدم قهرمان تو همه ی جامها فقط بایرنه....از همین الان خودتونو تو مسابقات لیگ جهانی ببینید....بهترین تیم ۲۰۱۲ تیمی نیست جز بایرن.میگما!؟خانواده!؟اولین کسی هستی که میگی خانواده بابا ای ول.....مامان بابا هم هستن یا لیزا جونو میگی؟! نکنه خبراییه!؟اره بلا!؟کوچولویی در کار نیست یه موقع!؟فدات شم عزیزم!به دروازه ها میگم هرجا توپو شوت کردی گل بشه!امسال دیگه توپ طلا مال خودته ها!!!بوس بوس عزیزم.....

کورش دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 16:20

از اون بازیکنایی هستی که مربیا گیج میشن که چجوری میشه مهارش کرد....

th.m دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 16:35

نه بابا این هاینکس ازش بدش میاد!!!

علی ( میشاییل ) دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 19:14

قربونت برم ای پدیده ی سال 2010

mer3ad سه‌شنبه 13 دی 1390 ساعت 00:35

بوس بوس بوس

mojitable چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 14:37

امیدوارم 2012 سال تو باشه که دراین صورت قهرمانی مسجل میشه
پدیده 2010 باید قهرمان 2012 باشه انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد