وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: من با چابی و اینیستا فرق دارم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر بازیکن خط میانی بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که نباید او را با آندرس اینیستا و چابی ارناندس مقایسه کرد؛ چرا که او ویژگی های متفاوتی درمقایسه با این دو بازیکن اسپانیایی دارد.

یوپ هاینکس، مربی بایرن مونیخ بارها در صحبتهایی به مقایسه شواین اشتایگر با ستاره های بارسلونا پرداخت ولی این ستاره آلمانی نظر متفاوتی دارد.

شواین اشتایگر در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ بازتاب یافت گفت: «هر دوی این بازیکنان، بازیکنان فوق العاده ای هستند و هیچ شکی دراین نیست ولی من خودم را اندکی متفاوت از این دو بازیکن می دانم. به ویژه از نظر شرایط فیزیکی.»

این ستاره آلمانی ادامه داد: «من با توجه به شرایط فیزیکی ام، کمتر در نبردهای هوایی برای کسب توپ پیروز می شوم. به علاوه من راهکارهای متفاوتی را در مقایسه با آنها برای مسائل می یابم. ولی دقیقا می دانم که منظور یوپ از این صحبتها چیست.»

شواین اشتایگر در دو ماه اخیر به خاطر مصدومیت از میادین به دور بود. مصدومیت شواین اشتایگر مصدومیتی از ناحیه شانه بود و انتظار می رود تا در اولین بازی بایرن در سال جدید میلادی به میدان برود. اولین بازی بایرن در سال 2012 در روز 20 ژانویه مقابل بروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
Mer3ad دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 13:33

از هردوتاشون بهتری عزیزم

کورش دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 16:17

تو اگه رو فرم باشی اونوقت بایرن هم رو فرمه
اسمه این دوتارو نیار که....

رها دوشنبه 12 دی 1390 ساعت 21:55

اه این دو تا هم شدن ادم تو اصلا یک چیزه دیگه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد