وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: رشد و پرورش بازیکن در بایرن مونیخ رویایی بود٬ که تحقق یافته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ستاره آلمانی در آستانه سفر به هند رضایتش را از حضور در تیم باواریایی ابراز کرده

فیلیپ لام ستاره باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که از حضور در ترکیب این تیم احساس غرور می کند و از اینکه پای در مسیر اسطوره های این باشگاه گذاشته بسیار خوشحال است

لام روز جمعه درآستانه سفر بایرن به هندوستان، در صحبتهایی به هندوستان تایمز به این نکته اشاره کرد که از اینکه این فرصت را یافته تا در آکادمی فوتبالی به خوبی بایرن رشد کند بسیار خوشحال است.

لام در این باره گفت:« من از وقتی که یازده ساله بودم در بایرن مونیخ بودم. یکی از استعداد یابها زمانی که من برای تیم شهرم ،گرن بازی می کردم، مرادید و به بایرن آورد. اینکه در باشگاهی مثل بایرن و همچنین در آلمان رشد و پیشرفت بیابی افتخاری بزرگ است. بایرن بازیکنان بزرگی مثل فرانتس بکن باوئر، لوتار ماتئوس و اولیور کان داشته.»

بایرن مونیخ این روزها برای شرکت در دیداری دوستانه برای بزرگداشت بهایچونگ بوتیا ،مهاجم هندی که در سن 35 سالگی با دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد به این کشور سفر می کند.

لام درادامه دراین باره گفت:« من تقریبا همه جای دنیا سفر کرده ام ولی هرگز به هند نرفته ام. این افتخار بزرگی است که مقابل هزاران هندی به میدان بروی و این افتخار بزرگی است که بایرن مونیخ برای مراسم خداحافظی سمبل فوتبال هند به این کشور دعوت شده است.همه ما به خاطر زحماتی که او در دنیای فوتبال کشیده از او تشکر می کنیم و درآینده بهترین ها را برایش آرزو داریم. امیدواریم که سفر ما به هند دوران جدیدی از صلح و دوستی را سبب شود.»
لام 85 بار پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کرده و ژرمن ها در حضور لام توانستند در هر 10 دیدارشان در مرحله مقدماتی یورو2012 به پیروزی برسند.

نظرات 1 + ارسال نظر
mer3ad یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 01:47

همینطورى جلو برین میتونین بزنین تو خط صادرات بازیکن به کشوراى خارجى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد