وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هشدار فیلیپ لام به بازیکنان بایرن مونیخ


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دور اول رقابت های بوندسلیگا را با موفقیت کامل پشت سر گذاشت. اما تیم بایرن ، قبل از سال جدید باید یک دیدار در مقابل بوخوم از سری رقابت های جام حذفی انجام دهد. فیلیپ لام در مورد این دیدار به تمام بایرنی ها هشدار داد.

تیم بایرن مونیخ ، سه شنبه شب باید از سری رقابت های جام حذفی آلمان به مصاف تیم بوخومی برود که در دستۀ دوم بوندسلیگا حضور دارد. آیا بازیکنان بایرن حساسیت این دیدار را فراموش کرده اند و سال 2011 را با ناراحتی به اتمام می رسانند؟!

فیلیپ لام در مورد این سوال گفت: "نه. ما می دانیم کسب این جام چقدر اهمیت دارد و بدست آوردن آن دشوار است. ما از روحیۀ خوبی برخورداریم و فکر می کنم باید همه چیز را از دید مثبت نگاه کنیم. اما ما باید مراقب باشیم ، چرا که پبروزی در بوخوم به صورت اتوماتیک بدست نمی آید. ما باید همواره انگیزه هایمان را حفظ کنیم ، حتی در برابر تیم بوخوم که در دستۀ دوم بوندسلیگا حضور دارد."

کار هاینز رومنیگه ، رئیس باشگاه بایرن در خصوص این دیدار گفت: "ما می خواهیم در این جام باقی بمانیم. حریفمان هم این را می خواهد ، و شما این را در بازی سه شنبه خواهید دید. البته که ما می خواهیم در بوخوم پیروز شویم ، و پس از آن همگی به تعطیلات برویم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد