وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولی هوینس: پودولسکی باید در بوندسلیگا بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ رئیس باشگاه بایرن معتقد است که مهاجم کلن باید در سرزمین مادری اش بماند.

اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که لوکاس پودولسکی، ستاره آلمانی باشگاه کلن باید در مقابل وسوسه ها مقاومت کند و در فوتبال آلمان باقی بماند.

این درحالی است که پولدی از شرایط کنونی کلن و عدم رشد و پیشرفت این تیم خسته شده و در صحبتهایی اعلام کرده که به فکر جدایی از تیمش درتابستان آینده افتاده است.

این ستاره آلمانی در ادامه به این نکته اشاره کرده که هیچ وقت نمی تواند خودش را در مسیر ترک تیم شهر مادری اش برای پیوستن به تیمی رقیب در بوندسلیگا ببیند. در این میان تیمهای متعددی در ایتالیا و انگلیس به دنبال جذب پودولسکی هستند.

البته هوینس اعتقاد دارد که بعید می داند که پودولسکی به لیگ دیگری برود. او در صحبتهایی به لالیگا توتال گفت: «پودولسکی بازیکنی برای بازی کردن در لیگهای خارجی نیست. من نمی توانم لوکاس را درمنچستر، لیورپول و یا یک باشگاه اسپانیایی تصور کنم. او به آلمان تعلق دارد. چه اینجا بماند و ... واقعا نمی دانم که او اگر بخواهد آلمان را ترک کند، به کجا خواهد رفت.»

هوینس در ادامه به این نکته اشاره کرد که هر تصمیمی که پودولسکی بگیرد، در نهایت از اعتماد و حمایت مربی اش بهره مند خواهد شد: «پودولسکی بازیکنی است که باید از اعتماد مربی بهره مند باشد و به این نیاز دارد که همیشه پشت سرش کسی از او حمایت کند. این طور به نظر می رسد که او سابقه همکاری خوبی با یواخیم لو و یوپ هاینکس داشته است.»

هوینس معتقد است که سران کلن برای حفظ پولدی بایدبازیکنان بهتری را خریداری کنند: «فکر می کنم آنها باید سرمایه گذاری بیشتری را بررروی بازیکنانشان انجام دهند و بازیکنان بهتری را در کنار پودولسکی قرار دهند تا تمایل او برای ماندن بیشتر شود.»

پودولسکی که 95 بازی ملی برای تیم ملی آلمان برگزار کرده، در 74 دیداری که برای تیم کلن به میدان رفته، توانسته 29 گل به ثمر برساند. او در سال 2006 کلن را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرده بود و اکنون دوباره در کلن توپ می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد