وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: کلن یک اتوبوس پارک کرده بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ موفق شد در آخرین دیدار نیم فصل بوندسلیگا با نتیجۀ 3 بر 0 از سد تیم کلن عبور کند. نظرات بایرنی ها را می توانید در ادامۀ مطلب مشاهده کنید.

اولی هوینس: من می توانم درک کنم زمانی که تیم کلن با 11 بازیکن به دفاع کردن می پرداخت ، اما زمانی که آنها با یک گل عقب افتادن ، همچنان به دفاع کردن مشغول بودند. نمایش ما در نیمۀ دوم عالی بود ، و شما لزوماً چنین چیزی را در بین دو نیمه انظار نداشتید. تابستان گذشته ، آمدن یوپ هاینکس به عنوان سرمربی بایرن مونیخ ، گزینۀ مناسبی برای روح آسیب دیدۀ باشگاه بود. از زمانی که وی در اینجا بود ، همه چیز در بایرن آرام است. ما در حال حاضر در بهترین شکل ممکن قرار داریم.

یوپ هاینکس: تیم کلن امروز یک اتوبوس پارک کرده بود. من به ندرت دیده بودم که یک تیم با چنین رویکردی به دفاع بپردازد.  اخراج ریبری کار را برای ما دشوارتر کرد ، اما تیم من پاسخ بی نقصی نشان داد. ما در لحظه های سرنوشت سازی ضربه خود را زدیم ، ما اجازۀ هیچکاری به آنان ندادیم و نظم و انضباط خود را حفظ کردیم. ما به طور کامل سزاوار پیروزی بودیم ، و مسابقه تحت سلطۀ ما بود و ترجمۀ کلاس فوتبال ما در گلهای زدۀ ما نهفته است. زمانی که شواین اشتایگر بازگردد ، و آرین روبن به آمادگی کامل برسد ، ما قطعاً در نیم فصل دوم به خوبی عمل خواهیم کرد.

ماریو گومز: شما همیشه لذت خواهید برد زمانی که پیروز باشید. این خجالت آور است برای تیم هایی که روش بازی امروز کلن را انتخاب کنند. من قبل از این هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. آنها در سراسر عقب زمین ده نفره دفاع می کردند. اما ما بسیار تلاش کردیم و پاداش آن را گرفتیم. این کار سختی بود.

استاله سولباکن ( سرمربی کلن ): نیمۀ اول عالی بود ، اما پس از یک گل عقب افتادن ، ما انرژی برای بازگشت و جبران نتیجه نداشتیم. این سومین بازی ما در شش روز گذشته بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد