وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک ریبری: حیف شد که در مقابل یک تیم فرانسوی قرار نمی گیریم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در مرحلۀ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف تیم بازل سوئیس برود. اکنون نظرات باواریایی ها در مورد این قرعه در ادامۀ مطلب.

یوپ هاینکس: بازل یک مشکل قابل حل کردن می باشد. اما نباید فراموش کنید که آنها در مرحلۀ گروهی توانستند منچستر یونایتد را کنار بگذارند و مانع صعود آنان شوند. آنها دارای بازیکنان جوان ، با استعداد و هواداران پرشوری هستند. همچنین بازل یک تیم با تجربه در رقابت های اروپایی به حساب می آید.

فرانک ریبری: حیف شد که ما در مقابل یک تیم فرانسوی قرار نمی گیریم. بازل قرعۀ خوبی است. اینکه آنها دوبار در برابر منچستر یونایتد موفق بودند ، قدرت آنان را به اثبات می رساند. اما ما می خواهیم به مرحلۀ یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم ، و اگر صد در صد بازی خودمان را به اجرا بگذاریم ، این اتفاق خواهد افتاد.

فیلیپ لام: بازل قطعاً یک قرعه خوب است. چیزی که ما در یک هشتم نهایی دوست داشتیم اتفاق بیفتد. اما آنها تیم خطرناکی هستند و دوبار منچستر یونایتد را متوقف کردند. و حتی ما در دو سال گذشته در برابر آنها بازی فشرده ای و نزدیکی انجام دادیم. خوشحالم که یک بار دیگر دوستان قدیمی را دوباره خواهم دید ، مانند: مربی هیکو ووگل و مارکو استرلر ، که زمانی با من در تیم اشتوتگارت بازی می کرد.

آرین روبن: بی اختیار ما در این خصوص هیجان زده هستیم. ما باید احتیاط بسیاری در مقابل بازل داشته باشیم. هم اکنون سرنوشت منچستر یونایتد گواه بر این موضوع می باشد. اما ما اعتماد به نفس زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم پیروز این نبرد باشیم.

توماس مولر: خوشحالم که هیکو ووگل را ملاقات می کنم. زیرا من در دوران نوجوانی فوتبالم را زیر نظر او انجام دادم. من همیشه برای او آرزوی موفقیت دارم ، اما فقط پس از بازی با ما.

نظرات 4 + ارسال نظر
هومن جمعه 25 آذر 1390 ساعت 17:09 http://bvb.blogfa.com/

حالا سوییس که فرق نداره. همسایشه دیگه بالاخره...
یکی بهش بگه قانع باشه... ما که حتی اروپا هم نرفتیم بعد آپوئل نیکوزیا و هانوفر رفتند لیگ قهرمانان و لیگ اروپا

محمد_13 جمعه 25 آذر 1390 ساعت 17:13

حالا چه اصراری داره هموطناشو حذف کنه من نمی دونم!!!

علی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 17:13

فرانکی تنش میخاره

Mer3ad جمعه 25 آذر 1390 ساعت 19:01

شما همینو ببرین تیم فرانسوی نخواستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد