وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: روبن نیازی به تغییر نوع بازی خود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هوینس متعقد است هیچ چیز اشتباهی در بازی روبن وجود ندارد و او نباید از اینکه زیر فشار تند انتقادها قرار گیرد نوع بازی خود را تغییر دهد.

این روزها آرین روبن وینگر هلندی تیم بایرن زیر انتقادهایی مبنی بر خود خواه بودن وی در بازی قرار دارد اما اولی هوینس معتقد است که روبن یک اسلحه پنهان واقعی است.

هوینس در گفتگویی با بیلد میگوید: ما به او نیاز داریم. او با یک شوت به گوشه دروازه ٬ یک دریبل زیبا یا یک ضربه سر مطمئن و یک پنالتی خوب می تواند حتی در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سرنوشت بازی را تغییر دهد .

آرین باید هم اکنون و بعد فقط بر روی نوع بازی خودش تمرکز کند. اگر او نوع بازی خود را تغییر دهد دیگر نمتوانیم روح فوتبال را در او ببینیم.

آرین روبن اخیرا بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت طولانی به میادین بازگشته است اما همچنان نمیتواند در همه بازی ها به صورت کامل بازی کند.

ستاره ۲۷ ساله تیم بایرن در بازی آخر هفته تیم بایرن مقابل وردربرمن ۳۰ دقیقه به میدان آمد و موفق شد دو گل به ثمر برساند . روبن برای بازی بایرن مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به دلیل ابتلا به آنفلونزا قادر به همراهی تیمش نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد۱۰ روبن چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 22:24

مگه میشه بعد یه عمر بازی ادم نوع بازیشو تغییر بدههمین جور عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد