وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوسامی: بایرن را ترک نمی کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تاکاشی یوسامی وینگر ژاپنی تیم بایرن شایعاتش مبنی بر ترک بایرن در تعطیلات زمستانی را تکذیب کرد.

اخیرا شایعاتی شنیده می شد مبنی بر اینکه باشگاه آگسبورگ تیم تازه به بوندسلیگا آمده و باشگاه فورتانا دوسلدورف تیم دسته دومی آلمان قصد دارند تاکاشی یوسامی ستاره ۱۹ ساله و ژاپنی تیم بایرن مونیخ را  در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

یوسامی سریعا این شایعات را که از طرف نشریه مین پست گزارش شده بود را تکذیب می کند و می گوید: من یک نامه برای این نشریه فرستادم و در آن نوشتم٬ از اینکه این گزارش کذب را دیدم به شدت گیج و مبهوت شدم چون من قصد ندارم بایرن مونیخ ترک کنم .

یوسامی از زمانی که به بایرن مونیخ آمده است تنها ۴۰ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد