وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان بویتن: میخواهیم منچسترسیتی را شکست دهیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دانیل فان بویتن مدافع بلژیکی تیم بایرن خواستار پیروزی تیمش در بازی چهارشنه مقابل منچسترسیتی شد.

تیم منچستر برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید حتما تیم قدرتمند بایرن را با شکست مواجه کند و از سوی دیگر منتظر بازی تیمهای دیگر گروه بین ویارئال و ناپولی باشد تا بلکه تیم ناپولی با از دست دادن امتیاز مقابل ویارئال راه صعود را برای منچسترسیتی هموار کند. اما دانیل فان بویتن مدافع تنومند بایرن مونیخ که خود زمانی در منچستر سیتی توپ می زده است خواهان پیروزی بر رقیب منچستری  شد.

فان بویتن در گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه بایرن میگوید: منچسترسیتی بازیکنان خوب و با استعدادی دارد . آنها در صورت صعود می توانند در مراحل بعد حریفی خطرناک برای ما باشند . پیروزی بر آنها می تواند یک جایزه برای ما باشد.

آنها تیم خوبی دارند اما از شانس کمی برای صعود برخوردارند و به نظر می رسد که کار از کار گذشته است. آنها باید رو در روی ما به نتیجه خوبی دست یابند و امیدوار باشند که ناپولی در اسپانیا امتیاز از دست بدهد.

در بازی رفت در مونیخ منچستری ها نشان دادند که چه آرزوهای بزرگی در سر دارند اما ما بایرن مونیخ هستیم و میخواهیم نتیجه خوب تیممان در مونیخ را در منچستر هم تکرار کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد