وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: درهای تیم ملی آلمان به روی بازیکنان مهاجر باز است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ حضور بازیکنان مهاجر در رده های سنی مختلف فوتبال آلمان بحث های زیادی در این کشور ایجاد کرد اما سامر اعلام کرد قصد ندارند در این سیاست تغییری ایجاد کنند

ماتیاس سامر، مدیر فنی تیم ملی آلمان، اعلام کرد تیم ملی فوتبال این کشور همچنان به سیاست استفاده از بازیکنان مهاجر ادامه خواهد داد.

حضور بازیکنان مهاجر در رده های سنی مختلف فوتبال آلمان بحث های زیادی در این کشور ایجاد کرد اما سامر اعلام کرد قصد ندارند در این سیاست تغییری ایجاد کنند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما به بازیکنانی که خانواده ای مهاجر دارند انگیزه، جدیت و فرصت پیشرفت می دهیم. آنها این شانس را پیدا می کنند که ارزش های شان را در فوتبال آلمان نشان دهند. علاوه بر این، موضوع نادیده گرفتن خطرناک است. ما تا زمانی که بازیکنانی با استعداد در بین این افراد وجود داشته باشند ما از آنها استفاده می کنیم. ما در استفاده از بازیکنانی که به دنبال فرصتی برای نشان دادن خودشان هستند، کاملا جدی و پیگیر هستیم."

سامر از مسوت اوزیل به عنوان الگویی مناسب یاد کرد و گفت:" اوزیل می تواند الگویی مناسب برای بازیکنان مهاجر باشد. او برای آلمان بسیار خوب کار کرده و بسیار به این تیم متعهد است."

نظرات 1 + ارسال نظر
b شنبه 26 آذر 1390 ساعت 22:28

هیچ خارجی برای ما دل نمیسوزونه راهی برای پولدار شدنیم.امیدوارم جوانان المانی بیاندو بدرخشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد