وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: روبن ستاره ای بی همتاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی 66 ساله بایرن از پیروزی تیمش مقابل برمن خوشحال است و از روبن تمجید کرد

یوپ هاینکس از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل وردربرمن بسیار خوشحال است و امیدوار است روند پیروزی های این تیم ادامه داشته باشد.

بایرن قبل از این بازی در دو دیدار بوندسلیگایی خود شکست خورده بود و پیروزی مقابل برمن بازگشتی روحیه بخش برای شاگردان هاینکس محسوب می شود.

هاینکس در گفتگو با وب سایت رسمی باشگاه گفت:" بازی بسیار خوبی بود و از عملکرد شاگردانم کاملا راضی هستم. خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و بار دیگر به صدر جدول بازگردیم."

هاینکس از عملکرد روبن در این بازی که دو گل برای تیمش به ثمر رساند نیز تمجید کرد. او گفت:" روبن ستاره بی همتایی است. وقتی او در زمین است ما موقعیت های گل زیادی کسب می کنیم. تجربه او در این بازی بسیار به ما کمک کرد."

بایرن با این پیروزی 31 امتیازی شد و بار دیگر در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
th.m چهارشنبه 16 آذر 1390 ساعت 09:39

اخه از توماس مظلوم تر تو بوندسلیگا پیدا می کنید؟همه باهاش لجن...!!!ماریو گوتزه اگه پیشرفت داشته به خاطره تیمشه!!!بیچاره توماس !!!من اگه به جای اون بودم میرفتم لیگ انگلیس یا اسپانیا !اونجا جای پیشرفتش بیشتره باز!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد