وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

معمای تصویری شماره 8

 

تصویر محو شده بالا مربوط به چه کسی است؟

نظرات 15 + ارسال نظر
ka-z یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 00:32

تارنات

پدرام یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 01:20

تورستن فرینگز

رسول یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 09:12

اینکه کاراتون همش کپی دزدی از سایر سایتها بدون ذکر منبعه که شکی توش نیست و قبلا هم بهتون گفته بودم
اما اینکه این بچه بازی ها رو در میآرید خنده آوره این کار رو هم که سابق وبلاگ طرفداران چلسی در میآورد که از طرف خوانندگانش کوبیده شد ببین تو در قبال تمام هواداران بایرن مسئولین و باید جوابگو باشید منم یکی از خیل زیاد این همه هوادارم
اینا باعث تمسخر سایرن هواداران از تیمهای دیگه میشه
اما تشکر میکنم ازت بخاطر اینکه ساعت بازی ها و کانال هایی که بازی ها رو نشون میدن مینویسی(که البته اینم کپی از سایت هواداران بایرنه )اما قابل توجیهه
تشکر میکنم بخاطر اینکه آدرس وبت هم سر راسته
ولی صادقانه بگم اگه بخوایم بگیم چند تا ایراد دیگه هم داری:
۱-اخبار کذب
۲-علاقه زیادت به فوتوشاپ
بهر حال
بازم به وبت سر میزنم کمک خواستی میتونم بهت مشاوره بدم

رسول جون من کلا تو کار کپی و اخبار کذب و فتوشاپ و کارهای خنده آور و بچه بازی و ... هستم
بزار باعث تمسخر بشه آقا رسول من از مسخره شدن خوشم میاد!
آره ساعت بازیها رو هم کپی می کنم ولی تا چند وقت آینده تصمیم دارم یه نوآوری بکنم ساعتهای جدید برای پخش بازیها بزنم که اصلا با ساعت خود سایت بایرن هم فرق کنه همه بگن بابا اینا که دیگه زدن رو دست خود سایت اف سی بایرن آلمان! تازه میخوام تو معرفی شبکه هام یه نوآوری داشته باشم پخش همه بازیها رو بزنم از شبکه 3 خودمون یهو دیدی گرفت صدا و سیما یه سره بازیهای بایرن رو پخش کرد!
سر خواستی که بزن فقط مواظب باش سرت نشکنه ولی مشاوره های گهربارتو نگه دار واسه ..........

saeed یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 10:10

تورستن فرینگس
راجع به نظر دوستمون : اینجا برای ما از فیس بوک هم محبوبتره پس دوستش داریم و امیدواریم خبرهای قهرمانیامونو از اینجا بخونیم و با بچه های اینجا جشن بگیریم آقا رسول همه که ماشالا مثل شما تمام مراحل تحصیل رو با نمره بالا تموم نکردن و مثل شما به 97 زبون زنده جهان به راحتی حرف نمیزنن که بتونن برن تو سایتها و اخبار بخونن یه عده هم مثل من بی سوادن و فقط فارسی میتونن بخونن پس عشق است آلمان، بایرن و بایرنی
راستی من اینهمه برنده میشم جایزه هام به دستم نمیرسه چیکار کنم؟؟؟

ممنون آقا سعید
جایزه ها رو با پست پیشتاز فرستادم بیاد

سعید ج یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 10:22

تارنات

mersad یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 13:53

وبلاگ فوق العاده ایه
همه ی بایرنی ها و آلمانی ها دوستش داریم
کسی هم حق توهین نداره
فکر نکنم کسی همچین سایت یا وبلاگ باحالی داشته باشه
خیلی ها هم فقط حرف مفت میزنن شما ها گوش نکنین

علی یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 13:56

هارگریوز

اقا رسول راست میگی خیلی ادعات میشه خیلی خود رو حرفه ای داری نمی خواد پیشنهاد بدی بهتره بری یه سایت یا وبلاگ بزنی تا بهمیم ادم حرفه ای هستی تو این کار یا این که همه حرفات کشکه برو یه وبلاگ برای هواداران بایرن بزن تا ماهم بیام اونجا اخبار درست رو ببینیم

روح الله یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 14:22

هر جا اسم بایرن و المان باشه ما میریم اونجا عضو میشیم چون که عشقمونه
حالا چه سایتشون مسخره باشه چه مثل اینجا عالی باشه
من به شخصه راضی هستم
خسته نباشید و دسستون درد نکنه
این بازیکنه هم فکر کنم مال بایرن باشه دی غیب گفتم

محمد_13 یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 15:13

فکر کنم هارگریوز باشه.

در مورد نظر آقا رسول باید بگم که ، چون من خودم یکی از بچه های نویسنده این وبلاگ هستم ، نمی خوام در مورد کیفیت این وبلاگ نظر بدم ، چون درست نیست و این کار رو باید بقیۀ دوستان انجام بدن.

اما من می دونم که رسول چه هدفی داره و از کجا میاد. برو به اون هایی که بهت خط میدن و چشم پیشرفت این وبلاگ رو ندارن بگو عمراً بتونید اتحاد بچه های اینجا رو بهم بزنید. شما که خیلی سوزشتون گرفته می تونید اخبار ما رو هم کپی کنید و به اصطلاح تو اون سایت رسمیتون بذارید. مطمئن باشید ما مثل شما عقده ای بازی در نمیاریم. کور بشه اون کسی که بدخواه این وبلاگه.

اخبار ما ( که ترجمه میشه ) همگی از سایت ها معتبر هستش و اگر نمی دونی ، بدون که شایعه همیشه دور و بر هر تیم فوتبالی هستش و ما وظیفه داریم با ترجمۀ اخبار این خبر رو به اطلاع بقیۀ دوستان برسونیم. اگر بقیه بخوان مثل تو کوته فکر باشند ، روزنامه های ورزشی به جای 12 صفحه ، باید تو 2 صفحه چاپ بشه ، چون 10 صفحۀ دیگه اش شایعه است.

farshad یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 15:21

اقای رسول خان ناراحتی نیا کسی کارته دعوت نفرسته بیای نظر بدی اگه با این وبلاگ حال نمی کنی سایت های زیادی هست بفرما برو اونج افتاد

sm یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 15:25

هارگریوز.در ضمن جناب رسول اصلا کی هستی که خودت رو انقدر با صلاحیت می دونی که درباره ی این وبلاگ نظر بدی.من خودم قبلا عضو سایت رسمی بایرن بودم هنوز هم هستم.اینجا جدیدترین خبر ها چه شایعه چه غیر اون رو می ذاره.از این نظر از سایت بایرن خیلی بهتره.تازه خبر های اونجاخیلی هاش رو از این برمی دارن می ذارن.شما خوشت نمیاد به این سایت سرنزن.حرف های عجیب می زنی ساعت بازی و ورزشگاهو پخش بازی رو که نمی شه عوض کرد اصلا هم کپی نیست.

مصطفی یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 17:03

با سلام خدمت همه دوستان بایرنی گل.
به قول آقا محمد که همکار خوب بنده تو بخش گذاشتن اخبار این وبلاگ هستند باید بگم که درست نیست که در مورد عملکرد خودمون بخواهیم تعریف کنیم و بگیم وبلاگ خوبی داریم این رو باید کاربران این وبلاگ تایید کنند که خدا رو شکر از پستهای گذاشته می شه فهمید که چقدر به ما لطف دارند.
جواب دوستمون رو به خوبی امیر حسین جان و همینطور محمد عزیز به خوبی دادند اما منم میخوام اضافه کنم که اینجا یه وبلاگه که اخبار بایرن رو از بقیه سایتها انعکاس میده این کار رو همه جا میکنند حتی رادیو بی بی سی و بقیه شبکه و سایتهای خبری بزرگ دنیا هم این کار رو میکنند . ما که خودمون خبر نگار نداریم بفرستیم مونیخ واسمون خبر جمع کنه خوب مجبوریم تا یه خبر میاد رو تیتر اخبار تا اونجایی که می تونیم به خوبی ترجمش کنیم و اینجا در اختیار دوستان بایرنیمون بزاریم . حالا شما دوست نداری به خودتون مربوطه .
در آخرهم بگم شما اصلا نه بایرنی هستی نه آلمانی این دیگه مثل روز برام روشنه.
در مورد تصویرم بگم چون قبلی رو گفته بودم تارنات و نبود این رو هم میگم تارنات شاید باشه

سهیل یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 21:18

انتقاد یه جاهایی خوبه اما این کاری که دوستمون انجام داده اینه که حسادتشو نشون داده
من یه مدت تو FBBAYERN.IR می رفتم اما از وقتی که با اینجا آشنا شدم به طور مرتب اینجا سر میزنم اونقد پاسخگو منه هوادار شده که دیگه به اونجا نمی رم
از تابستان 89 به طور مرتب وبلاگ و چک می کنم یه سال تقریبان هر روز سر میز نم،دو سه ماهی هم هست روزی چندبار سر میزنم و این مطمئنن نشون دهنده مدریت درست وبلاگ توسط نویسنده هاشه

اگه بچه ها کاریو انجام میدن که جاههای دیگه هم انجام شده فقط بخاطر مخاطبین و جلب رضایت بچهاست،
از نویسندهای وبلاگ تشکر میکنم،همین طور ادمه بدین دوستون دارم

ka-z یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 22:24

همینو بگم که ویلاگمون اصلا حرف نداره و از همین جا نهایت تشکر را از تمامی مسئولین این سایت را دارم و در آخرم هم یه جمله به آقا رسول عزیز بگم که:رسول جان، """داداش برو کشکتو بساو"""

سید شهاب الدین یکشنبه 6 آذر 1390 ساعت 22:29

اول جاداره از تمامی سازندگان این وبلاگ بسیارعالی تشکر کنم ولی باید به عرضشون برسونم که بعضی هانمیتوانند پیشرفت این وبلاگ را ببینند ولی شما دوستان خوب نباید روحیه ی خودمون رو ازدست بدید وهمچنان ازاین وبلاگ خوب حمایت کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد