وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: برای بازگشت به اوج آمادگی باید بیشتر بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، ستاره هلندی بایرن مونیخ، معتقد است برای اینکه بتواند به روزهای خوبش برگردد، باید فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و امیدوار است در دیدار سه شنبه شب مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

بعد از مدت ها مصدومیت، روبن در دیدار روز گذشته مقابل دورتموند که با شکست 1-0 باواریایی ها به پایان رسید، در ترکیب اصلی قرار گرفت اما در دقیقه 70 تعویض شد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "طبیعی است که بعد از چنین مصدومیتی، باید بازی را از روی نیمکت آغاز کنید. من نیاز به هماهنگ شدن دارم. من برای آماده شدن نیاز دارم که بازی کنم تا بتوانم به سطح قبلی ام برگردم. سرمربی تیم روز جمعه از من پرسید دوست دارم در ترکیب اصلی قرار بگیرم و من گفتم می توانیم امتحان کنیم. با در نظر نگرفتن چند حضور جزئی، می توانم بگویم که تقریبا سه ماه بود بازی نکرده بودم. بازگشت به مسابقه خیلی مهم بود. بازی آسانی نبود. کاملا با تمرینات فرق داشت. خوشحالم که توانستم 70 دقیقه بازی کنم."

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 23:30

باید هر چه زود تر به اوج برسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد