وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گفت و گو با پدر بابک رفعتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جلال رفعتی در پاسخ به این سوال که دلیل و انگیزه این اقدام بابک چه بوده است، گفت: به صورت دقیق نمی دانم، بابک یک همسر عالی داشته و از زندگی خود بسیار راضی است

روزنامه 'کلنر اکسپرس' در گفت و گویی با 'جلال رفعتی' پدر بابک رفعتی نوشت: جلال رفعتی جمعه شب و صبح روز شنبه قبل از بروز این حادثه با پسرش صحبت کرده و بابک رفعتی در تماس صبح روز شنبه خود گفته که حالش خوب نیست و تماس تلفنی را قطع کرده است.

جلال رفعتی افزود: همسر ایرانی بابک و مادرش همراه با من عصر روز شنبه منتظر تلفن او بودیم ولی تماسی گرفته نشد و بعد از تماس پلیس، بلافاصله راهی درمانگاه شهر کلن شدیم.

جلال رفعتی در پاسخ به این سوال که دلیل و انگیزه این اقدام بابک چه بوده است، گفت: به صورت دقیق نمی دانم، بابک یک همسر عالی داشته و از زندگی خود بسیار راضی است.

به گفته وی، بابک رفعتی هیچ نشانه ای از بیماری افسردگی و خستگی بیش از حد و استرس نداشت و دلیل این اقدام پسرش برای او قابل درک نیست.

به نوشته این روزنامه، بابک رفعتی بعد از به هوش آمدن در درمانگاه شهر کلن، در تماس تلفنی با پدرش از او بابت کار خود عذرخواهی کرده است و پدرش نیز او را بخشیده و خواستار استراحت کامل وی شده است.
گمانه زنی ها نشان می دهد یکی از مهمترین دلایل خودکشی 'بابک رفعتی' داور ایرانی تبار مسابقه های فوتبال 'بوندسلیگا'ی آلمان، فشارهای وارده در خصوص نحوه قضاوت های وی در این مسابقه ها بوده است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد