وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تساوی نتیجۀ عادلانه تری بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ در دیدار با بوروسیا دورتموند ، با از دست دادن چندین موقعیت گلزنی و تک گل ماریو گوتزه ، نتیجه را به طلایی پوشان واگذار کرد ، تا اختلاف دو تیم در صدر جدول به دو امتیاز کاهش یابد. نظرات بعد از این مسابقه در ادامۀ مطلب.

یوپ هاینکس: زمانی که شما مقابل دورتموند بازی می کنید ، شما باید تلاش کنید تا به بازی سرعت دهید، اما ما قادر به فهم آن نبودیم ، و اجازۀ افت سرعت بازی را صادر کردیم. امروز من درخشش معمولی و تهاجمی خودمان را مشاهده نکردم. بازی مقابل دورتموند ، که بسیار باهوش هستند و عموماً با دو بازیکن ما را تحت فشار قرار می دادند ، کار آسانی نیست. شما باید اجازه دهید با توپ کار کنید و فضاها را مشاهده کنید ، اما به اندازۀ کافی این کار را نکردیم. اما به نظرم تساوی نتیجۀ عادلانه تری بود.

فیلیپ لام: ما به اندازۀ کافی تلاش نکردیم و تحرک ما ضعیف بود. با وجود این ، ما بازی را تحت کنترل داشتیم و چند موقعیت را ایجاد کردیم. گل آنها به شکل عجیب و غریبی به ثمر رسید ، در واقع ما توپ را دفع کردیم ، اما توپ به نحوی به سمت گوتزه رفت و او گلزنی کرد. ما در فرم مطلوب نبودیم ، اما سزاوار کسب یک امتیاز بودیم. دورتموند در حال حاضر رقابت نزدیکی با ما دارد. ما یک فرصت بزرگ را از دست دادیم.

یورگن کلوپ ( سرمربی دورتموند ): تیم من به شکل باورنکردنی زمانی که توپ را در اختیار نداشت خوب عملکرد ، و ما به بایرن شانس های بسیار بسیار کمی را دادیم. ما در زمان مناسبی به گل رسیدیم. این کار سختی بود که امروز انجام دادیم ، اما اگر شما به دنبال کسب نتیجه در مونیخ هستید ، شما باید هر کاری انجام دهید. این یک روز عالی برای ما بود.

ماریو گوتزه: ما سزاوار پیروزی بودیم. ما فضاها را بستیم و به تعداد انگشت شماری شانس به آنها دادیم. ما امروز خوب بازی کردیم ، اما بایرن شانس هایی داشت ، و ممکن بود گل تساوی را به ثمر برساند ، بنابراین کار آنان قابل احترام است و ما خوش شانس بودیم.

متس هوملس: ما در دفاع بسیار منظم بودیم ، و همچنان هر چه زمان رو به جلو می رود بهتر می شویم. آنها شانس بسیار کمی در مقابل ما ایجاد کردند. ما هم شانس های زیادی نداشتیم ، اما یکی از آنها را به گل تبدیل کردیم و یک روز بزرگ را در یک بازی بزرگ به وجود آوردیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
milad یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 02:30

مرتیکه باخته نیشش تا بنا گوشش بازه الدنگ برید 2تا بازیکن بخرید یه دفا اخر یه مهاجم گل نمیزنیم گل میخوریم

th.m یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 05:40

من یعنی اصلا باورم نمیشه!!!!! اخه ماریو چیت کم بود به جای اینکه اینجا چاپلوسی کنی تو تیم ملی گل میزدی اگه راست میگی!!!!!فسقلی......

th.m یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 05:43

البته اقا میلاد المانی ها افراد خوش خنده ای هستن و در هر حال می خندن!!!!!این خوب نیس؟؟؟؟؟باید بالاخره به خودش و تیمش روحیه بده.....

farshad یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 12:19

حرف گوتزه و کلوپ کاملا درست میکنه هیچ روزنه ای نزاشتن افرین داره

vahid ahmadi یکشنبه 29 آبان 1390 ساعت 15:58

gotam mibarim dustan didid hala dortmund emsalam ghahremane

یک کاسه بده آش ، به همین خیال باش.

vahid ahmadi دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 02:16

ok mibinim

محمد_13 دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 12:21

فقط امیدوارم ، آخر فصل اسم این وبلاگ یادت نره و یک سری بزنی و به ما تبریک بگی.

vahid ahmadi دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 15:07

hatman
na yadam nemire taze peydatun kardam koja beram? nakone mikhai birunemun koni chon dortmundim?:-p

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد