وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خبر فوری: بوندسلیگا در شوک خودکشی بابک رفعتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬وقتی خبر لغو شدن دیدار تیم های کلن و ماینتس روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت. کمتر کسی انتظار داشت دلیل این اتفاق یک تراژدی بزرگ باشد.

هواداران دو تیم وارد ورزشگاه شده بودند و همه چیز برای برگزاری یک دیدار آماده بود اما خبری از داور اول بازی نبود؛ بابک رفعتی، داور 41 ساله و شناخته شده فوتبال آلمان قرار بود این دیدار را سوت بزند اما خیلی ها نمی دانستند که او صبح امروز در حالی که مچ دستش را با تیغ بریده بود، در اتاق محل اقامتش پیدا شد.
تلاش مسئولان برگزاری بازی برای پیدا کرده داور جانشین هم به جایی نرسید. در واقع این اتفاق آن قدر غیر منتظره و دیرهنگام رخ داد، که فرصت اتخاذ یک تصمیم مناسب را گرفت و در نهایت تصمیم به لغو بازی گرفته شد.
البته خوشبختانه رفعتی از این حادثه جان به در برد اما ممکن است این اتفاق به معنای پایان دوران حرفه ای او در زمینه داوری باشد.
خبر این اتفاق خیلی زود به خبر اول فوتبال آلمان تبدیل شد. میرکو اسلومکا، سرمربی هانوفر، در گفتگو با خبرنگاران گفت: "من از جزئیات این اتفاق اطلاعی ندارم اما به هر حال این اتفاق بسیار تلخ است. من شوکه شدم. به ویژه اینکه رفعتی اهل هانوفر است و من او را به خوبی می شناسم. اگر بازی لغو شده، حتما اتفاق بسیار بدی رخ داده است."
هوب استیونس، سرمربی شالکه نیز این اتفاق را باورنکردنی توصیف کرد.
این اولین بار نیست که فوتبال آلمان به خاطر چنین حادثه ای در کانون توجهات قرار می گیرد. در نوامبر 2009، روبرت انکه، دروازه بان هانوفر و تیم ملی آلمان، با انداختن خود در مقابل یک قطار، به زندگی اش پایان داد و فوتبال آلمان  و اروپا را عزادار کرد.
بابک رفعتی از سال 1997 داوری را آغاز کرد و در سال 2000 برای اولین بار در دسته دوم بوندسلیگا قضاوت کرد. رفعتی در سال 2005  برای اولین بار فرصت قضاوت در دسته اول بوندسلیگا را به دست آورد و سرانجام از سال 2008 به جمع داوران بین المللی پیوست.
رفعتی در رقابت های این فصل بوندسلیگا دیدارهایی مانند اشتوتگارت - هوفنهایم، دورتموند - آگسبورگ و هوفنهایم- برمن را قضاوت کرده بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی شنبه 28 آبان 1390 ساعت 20:08

عجب بی شعوریه ها یه ایرانی تو بوندسلیگا بود که بهش افتخار کنیم اینم تو زرد از آب در اومد .
حالا خداکنه دژاگه و بقیه اینطوری نشند.

محمد_13 شنبه 28 آبان 1390 ساعت 20:18

میگن به خاطر شکست عشقیه!!!

farshad شنبه 28 آبان 1390 ساعت 23:00

واییییییییی چه بد

احسان شنبه 28 آبان 1390 ساعت 23:50

عجب.......اخه چرا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد