وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس برتولد: خط دفاع بایرن به اندازۀ کافی خوب نیست


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس برتولد ، مدافع بازنشستۀ آلمانی معتقد است که خط دفاع بایرن مونیخ همچنان از کیفیت لازم برخوردار نیست.  

توماس برتولد ، مدافع تیم بایرن مونیخ در بین سال های 1991 تا 1993 که سابقۀ قهرمانی در جام جهانی 1990 را در کارنامۀ خود می بیند ، معتقد است که خط دفاع بایرن مونیخ علیرقم خرید های تابستانی نظیر بواتنگ ، رافینیا و حتی مانوئل نویر همچنان قوی به نظر نمی رسد.

او در این خصوص به گل دات کام گفت: "ذهنیت من هنوز تغییر نکرده است. عدم تعادل بین خطوط میانی ، حمله و دفاع بایرن وجود دارد. بایرن مدافع مرکزی در سطح کلاس جهانی ندارد. پیدا کردن چنین بازیکنی دشوار است ، اما اگر بایرن می خواهد به فینال لیگ قهرمانان سال 2012 در مونیخ برسد ، به یک مدافع با کیفیت نیاز دارد ، به ویژه در مرکز خط دفاع."

برتولد در ادامه گفت: "دانیل ون بویتن و هولگر بادشتوبر بیش از حد کند هستند. اگر آنها مقابل یک تیم سطح بالا بازی کنند ، در مقابل مهاجمان سرعتی به مشکل برخورد می کنند."

بایرن مونیخ در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان با کسب 10 امتیاز در آستانۀ صعود به مرحلۀ یک هشتم نهایی می باشد.

توماس برتولد معتقد است که بایرن برای جذب یک مدافع با کیفیت باید فراتر از اروپا را جستجو کند. او در این خصوص گفت: "من فکر می کنم آنها کسی را در آمریکای جنوبی به مانند تیاگو سیلوا پیدا خواهند کرد. اگر آنها می خواهند بازیکنی با کیفیت تیاگو سیلوا بدست بیاورند ، باید به بازار بزرگ برزیل سر بزنند. شانس پیدا کردن یک مدافع بزرگ در برزیل از اروپا بیشتر است."  

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 27 آبان 1390 ساعت 22:57

حرفاش کاملاً درسته.

ramin شنبه 28 آبان 1390 ساعت 00:26

man be shedat ba harfesh movafegham
jofteshoon kond hastand

روزبه شنبه 28 آبان 1390 ساعت 00:46 http://bayern.blogsky.com

بالاخره یکی پیدا شد مشکل اصلی بایرن رو بگه

ka-z شنبه 28 آبان 1390 ساعت 07:50

کاملا صحیح میفرمایند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد