وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هواداران آلمانی به برتری دورتموند مقابل بایرن رای دادند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هواداران فوتبال در آلمان به برتری قهرمان فصل قبل بوندسلیگا مقابل پرافتخارترین تیم باشگاهی این کشور باور دارند.

در شرایطی که مسابقات هفته سیزدهم بوندسلیگا از روز جمعه (امروز) از سر گرفته می شود، فردا در ادامه این پیکارها بایرن مونیخ در خانه به استقبال از بروسیادورتموند خواهد شتافت.
تقابل میزبانی همچون مونیخی‌های سرخ پوش که جدی ترین مدعی کسب مقام نخست فصل جاری هستند با میهمانی زردپوش که فصل گذشته به مقام نخست رسید سبب شد تا نشریه معتبر  کیکر اقدام به نظرخواهی از علاقمندان در مورد شانس برتری هر یک از این دو تیم کند.
براین اساس 49.57 درصد رای دهندگان به پیروزی دورتموندی ها در این بازی رای دادند. در حالیکه 34.72 درصد نیز عنوان کردند بایرن سه امتیاز را با کسب برد از آن خود خواهد کرد، اما در این میان 15.71 درصد نیز بیان کردند دوئل فوق برنده نخواهد داشت. زیرا بازی با تساوی خاتمه خواهد یافت.
این نظرخواهی از 22 هزار نفر انجام شده است.
در شرایط کنونی بایرن مونیخ با ۲۸ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد. حال آن‌که دورتموندی ها با ۲۳ امتیاز در رده دوم حضور دارند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 جمعه 27 آبان 1390 ساعت 17:42

هرچقدر که بایرن پر طرفدارترین تیم آلمانی در سطح بین المللی هستش ، ولی تو آلمان طرفدار نداره!!!

farshad جمعه 27 آبان 1390 ساعت 21:33

تو المان دورتمند بیشترین طرفدار رو داره ولی کاری به اینا نداریم با با همین هواداراست که سالها تو لیگ و ... می تازیم از این به بعدم می سازیم امسالم به احتمال زیاد قهرمانیم

mersad شنبه 28 آبان 1390 ساعت 13:24

مهم طرفدار نیس مهم اینه که امشب بایرن بازیو میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد