وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوسی کوفور: به اینکه یک پسرک واکسی باشم افتخار می کنم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساموئل اوسی کوفور مدافع غنایی سابق بایرن معتقد است اگر از ابتدای زندگی اش یک پسرک واکسی می شد الان به آن افتخار می کرد.

کوفور در عمارت مجلل خود در مصاحبه ای با سایت www.pinkfmonlinegh می گوید: واکسی بودن (بچه هایی که در خیابان کفش مردم را واکس می زنند) گناه نیست . من از این بابت به آنها افتخار می کنم. بسیاری از فروشنده های دوره گرد را در خیابان می بینیم که در آینده رئیس جمهور یا وزیر می شوند پس بسیار خوشحال میشدم اگر من هم از ابتدا یک پسرک واکسی بودم .خدا گفته است ابتدای زندگی مهم نیست بلکه این عاقبت کار است که مهم است. من خوشحالم که لطف خدا شامل حال من شده است و امروز در شرایط خوبی به سر می برم.

اگر امروز وضع خوبی ندارید این به این معنا نیست که باید بروید و از همه چیز نا امید شوید چون همیشه برای هر کاری وقت هست و خداوند بهتر از ما حکمت کارهایش را میداند. من نمیتوانم گلایه ای داشته باشم اما برای من و افراد مثل من٬ تنها زمانی که میتوانیم احساس خوشبختی کنیم زمانی است که برای جوانان کاری بکنیم.

مدافع افسانه ای سابق بایرن مونیخ سرانجام در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۱ در ورزشگاه بابا یارو جایی که بسیاری از هم بازیهای قدیم و جدید وی حضور دارند کفشهای خود را آویزان میکند و برای همیشه از دنیای فوتبال کنار میرود.

کوفور در ادامه از دوران فوتبال خود چنین یاد می کند: " مادر من جزء جدایی ناپذیر زندگی من است او تنها کسی که بعد از خدا او را ستایش می کنم و دلیلش را هم نمی دانم . او کسی بود که به من پیشنهاد کرد که در تمام دوران فوتبالم شماره 4 را بپوشم . این شماره همیشه برای من شانسهای زیادی به بار می آورد".


نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 22:31

داش ساموئل مون شده فیلسوف . حالا دیگه حرفای عرفانی میزنه
ولی کلا یادش بخیر عجب مدافع با غیرتی بود . دفاع فوق العاده ای داشت اون موقع ها با سرورمون سلطان اولیور کان بزرگ جلوی دروازه دیوار کشیده بودن

ramin پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 23:33

yadet bekheyr marde ba ta asob bayern
va eyval be harfaiy ke gofti

bravoooooooooooo جمعه 27 آبان 1390 ساعت 16:33

سلام به مدیران وبلاگ
کوفر الان مربیه یا بازیکن ؟؟

مصطفی جمعه 27 آبان 1390 ساعت 18:57

سلام ایشون هنوز بازیکن هستند البته تو یک تیم نا شناس تو کشور غنا ایشون آخر همین سال میلادی از فوتبال کلا خداحاقظی خواهند کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد