وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: تیم آلمان برای حریفان خط و نشان کشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ از عملکرد تیمش قابل هلند تعریف میکند.

توماس مولر مهاجم جوان تیم ملی آلمان که شب گذشته اولین گل بازی تیمش مقابل هلند را به ثمر رساند معتقد است بازی خوب آلمان زنگ خطر را برای مدعیان یورو به صدا در آورده است .

مولر در مصاحبه ای اختصاصی با سایت گل می گوید: "این چنین پیروزی در خشانی آن هم مقابل هلند٬ پیام ژرمنها را به دیگر رقیبان رساند".

"در نیمه اول تیم هلند چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه ما ایجاد کرد اما خط دفاعی تیم خوب عمل کرد و مانع از گل شدن توپها شد در نیمه دوم تیم ما بهتر بود و هیچ موقعیتی به تیم حریف نداد و در نهایت باعث شد که ما با سه گل زیبا زمین بازی را ترک کنیم".

"این پیروزی ارزشمند مهر تاییدی بود بر بازیهای درخشان سالی که در حال اتمام است . در سال 2011 تیم ما توانست با 10 پیروزی پیاپی در مقدماتی یورو 2012 به رکوردی خارق العاده دست یابد . تیم آلمان در بازیهای دوستانه هم پر فروغ ظاهر شد و ما توانستیم در بازیهای دوستانه تیمهای قدرتمندی همچون اروگوئه , برزیل و در نهایت هلند را از پیش رو برداریم".

نظرات 2 + ارسال نظر
vahid پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 09:39

یک سوال: دوستان راستی چرا آمار دقیقی از مسابقات رو در روی آلمان وهلند نیست ؟
خواهشا آمار دقیق برد وباخت ومساوی این دو تیم رو در روی هم را اطلاع رسانی کنید.

آقا وحید نمی دونم چرا تو هیچ سایتی نیست به محض اینکه بتونم یه آمار دقیق و کامل پیدا کنم حتما این کار رو می کنم.

th.m پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 16:47

چرا تفاوت قاعل میشید؟وقتی هر سه بهترین بودن حداقل اسم هر سه تاشونو زیر عکس میرو میذاشتین!راستی این بازی قبلی و بعدی المان هم بروز نشده!

حالا شما سخت نگیر دوست من به خاطر پیش کسوت بدون کلوزه اسمش گذاشته شده. در مورد بروز شدن بازی قبل و بعد آلمان هم امیر حسین عزیز مدیریت وبلاگ باید از دانشگاه تشریف بیارن و این کار رو بکنن احتمالا ایشون فردا جمعه میان و این کارو انجام میدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد