وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نایب رئیس باشگاه دورتموند: بایرن قهرمان این فصل بوندس لیگاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قهرمان فصل قبل بوندس لیگا در دیدار فصل گذشته مقابل بایرن موفق شد این تیم را در آلیانس آره نا شکست دهد اما واتسکه انتظار دارد تیمش روز شنبه دیدار سختی را پشت سر بگذارد

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، که بی صبرانه در انتظار دیدار روز شنبه تیمش مقابل بایرن است، معتقد است تیم باواریایی فاتح رقابت های این فصل بوندس لیگا خواهد شد.
قهرمان فصل قبل بوندس لیگا در دیدار فصل گذشته مقابل بایرن موفق شد این تیم را در آلیانس آره نا شکست دهد اما واتسکه انتظار دارد تیمش روز شنبه دیدار سختی را پشت سر بگذارد.
او در گفتگو با نشریه بیلد گفت:" واضح است که ما روز شنبه مقابل قهرمانی آلمان بازی خواهیم کرد. آنها تیمی در کلاس جهانی دارند که می توانند حتی قهرمان چمپیونزلیگ شوند.
برای بایرن این دیدار سال خواهد بود. آنها 9 ماه منتظر بودند تا از ما انتقام بگیرند. آنها مانوئل نویر را دارند که یک دروازه بان در کلاس جهانی است. با خرید ژروم بواتنگ، آنها یک گزینه خیلی خوب به خط دفاعی شان اضاف کردند. یوپ هاینکس نیز یک مربی فوق العاده است."
بایرنی ها در حال حاضر با 28 امتیاز از 12 امتیاز، در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارند و دورتموند با 5 امتیاز اختلاف در مکان دوم قرار دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 20:26

پ نه پ دورتمنده ..

mersad پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 09:30

آفرین! ازت خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد