وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن بومل: شکست مقابل آلمان نگران کننده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره باشگاه میلان معتقد است دلیلی برای نگرانی در مورد شکست سه بر صفر شب گذشته مقابل آلمان وجود ندارد

مارک فن بومل، کاپیتان تیم ملی هلند، تاکید کرد شکست ۳-۰مقابل آلمان مسئله نگران کننده ای برای نارنجی ها نیست.
در دیدار شب گذشته که در شهر هامبورگ برگزار شد، شاگردان یواخیم لوو با گل های توماس مولر، میروسلاو کلوزه و مسوت اوزیل به پیروزی رسیدند.
با این وجود فن بومل معتقد است درصورت حضور بازیکنانی مانند آرین روبن، ابراهیم آفلای، رافائل فن در فارت و روبین فن پرسی، هلند می توانست نمایش بهتری ارائه دهد.
او در گفتگو با ورنیکا گفت:" بعد از این نتیجه دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما در مسیر درستی قرار داریم. نتایج ما در دیدار اخیر چندان خوب نبود. البته ما چند بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم.
نباید غیبت آنها را کم اهمیت دانست. ما باید در انتظار رقابت های یورو باشیم، در آن رقابت ها همه بازیکنان مان را آماده در اختیار خواهیم داشت."
او همچنین در مورد دیدار دیشب گفت:" ما بدون شانس هم نبودیم. ما بازی را خوب آغاز کردیم و موقعیت هایی به وجود آوردیم. سازماندهی تیم در ابتدا بد نبود اما بعد از اینکه دو موقعیت را از دست دادیم، جریان کار از دست مان خارج شد.
به نظر من بازی متعادلی بود. آنها رفته رفته بهتر شدند اما جزئیات سرنوشت نهایی را مشخص کرد. اگر پیش از پایان نیمه اول به گل می رسیدیم و نتیجه 2-1 می شد، می توانستیم به بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد."

نظرات 2 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 20:23

اینو نگی چی بگی .........

احسان چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 21:41

بابا فن بومل از تو دیگه توقع نداشتم..اگه هلند این بازیکنا رو نداشت المان هم شواینی و لام و گومز و...رو نداشت..لطفا بهانه نیارید...چرا قبول نمیکنه تسلیم شده تیمش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد