وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوان اشتایگر در راه بازگشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شوان اشتایگر هافبک بایرن که در بازی بایرن مقابل ناپولی مصدوم شد بعد از دو هفته سلامتی نسبی خود را بدست آورده است و تلاش می کند هر چه زود تر به ترکیب بایرن بازگردد.

این روزها ذهن بسیاری از هواداران تیم بایرن به مساله مصدومیت باستی شوان اشتایگر منحرف است . در ذهن هواداران بایرن سوالاتی از قبیل   آیا چه زمان باستین به میادین باز خواهد گشت؟ آیا عمل جراحی بر روی کتف باستین موفقیت آمیز بوده است ؟ آیا استخوان شکسته ترقوه وی بهبود یافته است و همین طور اینکه آیا او دیگر درد در کتف خود احساس میکند ؟ شکل میگیرد.
باستین شوان اشتایگر با حضور خود در عصر دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی و پاسخ به سوالات برخی از هوادارن ابهامات در مورد مصدومیت خود را برطرف کرد . همچنین مجله تخصصی بایرن هم که هر هفته به چاپ میرسد  یک عکس از شوان اشتایگر و برادرش توبی به چاپ رساند که در این عکس باستین خوشحال است و به نظر می رسد ریکاوری خوبی را پشت سر می گذارد.
سوالات خبر نگاران و پاسخ شوان اشتایگر به سوالات :
وضع سلامتی خود را چگونه توصیف می کنید؟
من بطور کلی وضعیت خوبی دارم . هیچ دردی در کتف خود احساس نمیکنم و واضح است که دکتر تیم عمل موفقیت آمیزی را بر روی کتف من انجام داده است . اکنون فقط باید صبر کرد تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.
کارهای روزمره خود را چگونه انجام میدهید؟
بسیار برایم مشکل است که بخواهم جوراب هایم را بالا بکشم یا بخواهم کفش هایم را بپوشم و همینطور موهایم را شانه کنم و یا رانندگی کنم . در این وضعیت از دست چپ خودم استفاده می کنم اما به تنهایی قادر به انجام چنین کارهایی نیستم.
شما بازی مهم تیمتان برابر دورتموند را از دست دادید :
این بازی برای من بسیار مهم بود اما گمان نمی کنم تیم بدون من به مشکل خاصی برخورد کند.
اشتیاق شما به بسکتبال:
من همیشه به اینکه بسکتبالیستها قد بلند دارند و در زمین به سرعت میدوند علاقه مند بودم. من بارها دیده ام که آنها چگونه در زمین مسابقه به شدت مصدوم می شوند. من واقع از تماشای مسابقات ورزشی لذت می برم

نظرات 1 + ارسال نظر
farshad چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 17:11

منتظرتیما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد