وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آپارتمان نویر مورد سرقت قرار گرفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آپارتمان دروازه بان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان جمعه شب مورد سرقت قرار گرفت.

به گزارش از بیلد: پلیس مونیخ تایید کرد که آپارتمان مانوئل نویر دروازه بان تیم بایرن مونیخ عصر جمعه مورد سرقت گرفته است . پس از برسی های انجام شده مشخص شد که سارقان پس از ورود به آپارتمان نویر ٬ جواهرات قیمتی و ساعت های گران بهای وی را دزدیده و از پنجره فرار کرده اند.

برنارد اشمیت مشاور مانوئل نویر تا به حال هیچ گزارشی به هیچ منبع رسمی ای نداده است٬ نویر هم حاضر به گفتگو در مورد این موضوع با خبرنگاران نشده است.

نویر جمعه٬ هنگامی که تیم ملی آلمان در شهر کیف مقابل اوکراین قرار گرقت در مونیخ بود سپس نویر شنبه در شهر برمن به مردان یواخیم لو ملحق شد تا خود را برای بازی سه شنبه مقابل هلند آماده کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 01:26

اینم جواب اومدنت به مونیخ پولها دود شد رفت پی کارش دوستان تبریک هلند از صحنه ی روزگار محو شد خیلی بازیه خوبی بود بازیه فرانسه و بلژیک هم خوب بود ولی بلال ریبری خوب ﻧﺒﻮﺩ اگه این هماهنگی باقی بمونه عالی میشه نکته ی جالب بازی کلوزه بود که مثل یه جوون بیست ساله اماده بازی می کرد حیف شد از مونیخ ﺭﻓﺖ

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 01:31

راستی تو نظر سنجیه بهترین بازیکن بایرن واقعا که اتفاق عجیب رخ داده یعنی همه ی بازیکنا از روبن بهترن خیلی سخته این رای ها نمی دونم جریان ﭼﻴﻪ

امیرحسین چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 01:45 http://bayern.blogsky.com

ایمان جان اگه دقت کرده باشی عنوان سئوال نظرسنجی بهترین بازیکن حال حاضر بایرن مونیخ.
کاملا مشخص که روبن الان بهترین بازیکن حال حاضر بایرن نیست چون اصلا بازی نمیکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد