وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: هیچ بازیکنی بایرن را ترک نخواهد کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه امروز سه شنبه اعلام کرد در نقل و انتقالات زمستانی هیج بازیکنی به فروش نخواهد رسید حتی اگر خواستار ترک باشگاه بایرن باشد.

بایرن در این فصل برای کسب سه جام مبارزه خواهد کرد. این در حالی است که آن ها در مقایسه با سایر رقیبان خود از کمترین تعداد نفرات استفاده می کنند. بایرن هم اکنون از 24 بازیکن در تیم اصلی خود برخوردار است که در این تعداد نام 4 دروازه بان دیده می شود.

ایویکا اولیچ مهاجم کروات بایرن که پس از مصدومیت شرایط بازی را پیدا کرده است از نیمکت نشینی در بایرن ناراضی است و مایل به ترک باشگاه می باشد. دانیل پرانیج دیگر نیمکت نشین بایرن نیز وضعیتی مشابه اولیچ دارد و خواستار ترک بایرن است.

رومنیگه به وبسایت باشگاه بایرن گفت: "قطعا هیچ بازیکنی را از دست نخواهیم داد. سرمربی بایرن از مخالفت خود در این مورد با مدیران باشگاه صحبت کرده است و ما فکر می کنیم که کاملا حق با او باشد. ما 20 بازیکن در اختیار داریم که برای حضور در کورس قهرمانی برای سه جام مختلف تعداد اندکی محسوب می شود. با توجه به اینکه ما پس از تعطیلات زمستانی در ادامه رقابت برای کسب سه جام حضور خواهیم داشت بنابراین حداقل به بازیکنان موجود نیاز خواهیم داشت."

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 22:12

bayad bazikon bekharid na inke bazikonane naraziro be zoor negah darid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد