وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان - هلند؛ ژرمنها به دنبال نخستین پیروزی خانگی مقابل هلند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ امشب ساعت ۲۳:۱۵ آلمان در شهر هامبورگ میزبان نارنجی پوشان هلندی، رقیب قدرتمند اروپایی خود خواهند بود. دیداری که می توان از آن به عنوان یکی از بازی های همیشه جذاب و خاطره انگیز اروپا یاد کرد.

آلمان ها هم اکنون در رتبه سوم جدول برترین تیم های جهان قرار دارند و نارنجی پوشان هلندی با یک پله بالاتر از ژرمنها در رتبه دوم این جدول قرار گرفته اند. دیدار دو تیم برای فوتبال دوستان خاطره های زیادی را یاد آوری خواهد کرد. فینال جام جهانی 1974 در ورزشگاه المپیک مونیخ که اسطوره های زیادی هم چون بکن باوئر، گرد مولر و کرایف در دو تیم دیده می شدند.

از دیگر رویارویی های تاریخی دو تیم که خاطره هایی را در ذهن فوتبال دوستان زنده خواهد کرد درگیری رودی فولر و ریکارد که به اخراج دو بازیکن ختم شد.

تمامی این سوابق همگی به خوبی نشان می دهد که این دو تیم با چه انگیزه هایی در این دیدار دوستانه ظاهر خواهند شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که هلند در دیدار های رو در رو مقابل ژرمنها موفقیت بیشتری داشته است ولی ژرمنها بسیار پر افتخارتر از نارنجی پوشان اروپایی هستند.

آلمان ها در حالی پا به این میدان می گذارند که آن ها در 10 دیدار مقدماتی یورو 2012 با 10 پیروزی به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله نهایی پا گذاشتند اما هلندی ها در عین ناباوری با یک شکست از سوئد صعود کردند.

این دیدار پس از بازی مقابل برزیل می تواند دیگر آزمون سخت لو برای شناخت نفرات برتر برای حضور در ترکیب اصلی یورو 2012 باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 18:09

وای دارم ثانیه شماری میکنم واسه بازی

vahid سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 18:19

کجایی داداش بیا گفتگو کنیم ؟
من بیشتر از تو ثانیه شماری میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد