وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: آلمان مستحکم‌ترین تیم اروپا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایرانمهاجم لژیونر عضو تیم لاتزیو ایتالیا گفت آلمان صاحب مستحکم‌ترین تیم حال حاضر اروپا است.

میروسلاو کلوزه اظهار داشت: بی‌شک تیم ملی آلمان اکنون وضعیت خوبی دارد و در اوج آمادگی به سر می‌برد. از نظر من آنقدر قابلیت تیم بالا است که بتواند فاتح جام ملت‌ها شود. به این خاطر آلمان اکنون مستحکم‌ترین تیم حال حاضر اروپا است.
 این ستاره ۳۳ ساله که از ابتدای فصل جاری برای تیم ایتالیایی لاتزیو بازی می‌کند و گل‌های قابل‌توجهی هم برای این تیم به ثمر رسانده افزود: تیم ملی اکنون حتی از هلند و اسپانیا نیز بهتر است و ما می‌توانیم فوتبالی زیبا را به معرض نمایش گذاریم.
 وی این اظهارات را در حالی بیان کرد که جمعه‌شب در بازی تدارکاتی منجر به تساوی ۳ بر ۳ با اوکراین در کیف به علت مصدومیت غایب بود. اما احتمال داده می‌شود شرایط حضور در بازی روز سه‌شنبه با هلند را در شهر هامبورگ بیابد.
 کلوزه تاکنون ۶۲ گل برای ژرمن‌ها زده و امیدوار است در بازی با نارنجی‌پوشان نیز به میدان برود و بتواند بازهم گلزنی کند تا یک گل دیگر به رکوردار گلزنی در تاریخ تیم ملی کشورش یعنی گردمولر (۶۸ گل زده) نزدیک شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد