وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فان درفارت در بازی مقابل آلمان غایب است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،هافبک هلندی عضو تیم تاتنهام هاتسبردز انگلیس بخت حضور مقابل آلمان را از دست داد.

رافائل فان درفارت شب گذشته در جدال دوستانه تیم کشورش مقابل سوئیس دچار صدمه‌دیدگی شد.
 این بازیکن ۲۸ ساله که فصل جاری بازی‌های خوبی برای لندنی‌ها انجام داده از ناحیه ران دچار آسیب دید. پس از مصاف منجر به تساوی بدون گل با شاگردان اوتمار هیتسفلد، پزشک تیم هلند عنوان کرد که شدت مصدومیت این ستاره تکنیکی به حدی است که به بازی سه‌شنبه شب با آلمان در هامبورگ نخواهد رسید.
 علاوه بر این بازیکن، روبین فان پرسی گلزن عضو آرسنال نیز قادر به حضور مقابل ژرمن‌ها نخواهد بود.
 فان درفارت و فان پرسی شب گذشته اردوی تیم کشورشان را به مقصد انگلیس ترک کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان شنبه 21 آبان 1390 ساعت 23:22 http://sheyce13.mihanblog.com/

سلام خوبین؟
وبلاگتون عالی هست چون من خودم تو ایران طرفدار پرسپولیس و بین تیم های خارجی طرفدار بایرن هستم-عاشق شواینی هستم و خیلی دوسش دارم-
حقیقتش واسه این مزاحمتون شدم ک ایا میشه یک مطلب تو وبتون در مورد وب من بزنید-حقیقتش من عاشق شیث رضایی هستم و حاضرم براش هر کاری کنم-شما میتونید یک مطلب برای من برای حمایت از شیث رضایی تو وبتون بذارین-خواهش میکنم این کارو بکنید-اگه این کارو بکنی یک دنیا ممنونت میشم-شاید ربطی به وبتون نداشته باشه اما ازتون خواهش میکنم یک مطلب بذارین اخه وب رو تازه راه اندازی شده-مرسی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد