وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس مجوز خروج پرانیچ را صادر کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس با توجه به خواسته دانیل پرانیچ مبنی بر جدایی از بایرن اجازه خروج وی از بایرن را صادر کرد.

هاینکس در گفتگویی با Spox میگوید : معمولا من اجازه خروج بازیکنان در نیم فصل را نمیدهم اما اگر دانیل میخواهد بایرن را ترک کند اجازه چنین کاری را دارد.

دانیل پرانیچ بازیکن سابق تیم هیرنوین پیش از این هم در مورد احتمال ترک تیم بایرن مونیخ صحبتهایی بر زبان آورده بود .

پرانیچ در مصاحبه ای با بیلد میگوید : این فصل بسیار بد برای من پیش میرود . من نیاز دارم که به  یک تیم جدید بروم . این حق من است که بخواهم بازی کنم و فکر کنم که در زمستان بایرن را ترک کنم .

دانیل پرانیچ در زمان مربی گری لوییز فان خال مربی سابق بایرن بازی های زیادی انجام میداد اما از زمانی که یوپ هاینکس سکان مربی گری تیم بایرن را به دست گرفته است تنها یکبار موفق به حضور در میادین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد