وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - نورنبرگ؛ دربی باواریا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ صدرنشین بوندسلیگا در جدال با نورنبرگ خواهان جبران ناکامی مقابل هانوفر است.

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ که اکنون با ۲۲ امتیاز رده نخست جدول را در اختیار دارد، پس از آنکه سریال پیروزی‌های متوالی‌‌اش هفته قبل در مصاف با هانوفر و پس از باخت ۲ بر یک قطع شد، امید به کسب هر سه امتیاز بازی امروز با نورنبرگ دارد.
شاگردان یوپ هاینکس که فصل جاری از 10 هفته انجام شده، ۷ برد، یک تساوی و ۲ باخت را در کارنامه دارند، تلاش خواهند کرد نورنبرگ را در ورزشگاه آلیانس آرنا مغلوب کرده و موقعیت‌ خویش را در بالای جدول استحکام بیشتری ببخشند. 

باستین شواین اشتایگر بعد از غیبت در دیدار بایرن مقابل اینگولشتات در جام حذفی به دلیل سرماخوردگی، در دیدار فردا به ترکیب تیمش بازخواهد گشت اما جروم بواتنگ به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار هفته گذشته مقابل هانوفر، این دیدار را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد. آرین روبن به تمرینات بایرن بازگشته اما بعید است یوپ هاینکس او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

در مقابل دیتر هکینگ، سرمربی نورنبرگ، همچنان چند بازیکنش را برای نبرد آلیانس آرنا در اختیار نخواهد داشت. مارکوس فولنر، بازیکن سابق بایرن به همراه خاویر پینولا و کریستین ایگلر غایبان نورنبرگ خواهند بود. حضور آلبرت بونیاکو، مهاجم سوئیسی، نیز در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد اما تیم کلوزه، مدافع تیم، بار دیگر به ترکیب نورنبرگ بازخواهد گشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد