وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس : از بازگشت روبن نمیترسم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ تونی کروس ستاره تیم بایرن معتقد است حتی با بازگشت آرین روبن به میادین هم او جایگاه فعلی خود در ترکیب تیم بایرن را از دست نمیدهد.

تونی کروس هافبک تیم بایرن مونیخ بعد از اینکه آرین روبن هافبک هلندی تیم بایرن مصدوم شد جای او را در زمین پر کرد . او با ارائه بازی های درخشان خود در این فصل یکی از ارکان تیم بایرن محسوب میشود اما با نزدیک شدن آرین روبن به میادین ممکن است کروس جایگاه خود در ترکیب فعلی بایرن را از دست بدهد.

کروس در مصاحبه ای میگوید : اول از همه چیز باید بگویم که من از وضعیت روبن هیچ اطلاعی ندارم و حتی نمیدانم که چه موقع آماده بازی کردن میشود. مطلب دیگری که باید بگویم این است که من عملکردی خوبی از ابتدای فصل داشته ام پس من نگران از دست دادن جایگاه خود نیستم

روبن سپتامبر امسال از ناحیه لگن دچار مشکل شد و طبق معاینات انجام شده مشخص شد که وی از ناحیه استخوان شرمگاهی مصدوم شده و باید دچار عمل جراحی قرار گیرد . روبن اخیرا اظهار داشته است که در حال ریکاوری است ولی زمان بازگشتش به میادین مشخص نیست.

کروس در مورد دو نتیجه ضعیف بایرن در بازیهای قبلی مقابل ناپولی و هانوفر هم میگوید : همه میگویند ما اعتماد به نفسمان را از دست داده بودیم اما من میگویم نه برای چه ؟ تیم ما در مقابل این دو تیم بسیار عالی بازی کرد اما کمی بد شانس بود .

تیم بایرن مونیخ این شانس را دارد که این هفته مقابل ناپولی در آلیانس پیروز شود .

اما تونی کروس میگوید : ما فعلا تمام تمرکز خود را بر روی دربی ایالت باواریا مقابل نورنبرگ قرار داده ایم و فعلا به بازی مقابل ناپولی فکر نمیکنیم. ما میخواهیم با ارائه یک بازی خیره کننده روز شنبه پیروز باشیم و به حرکت رو به جلوی خودمان ادامه دهیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد