وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلابا یکی از بهترین بازیکنان دو سال آینده بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی تیم بایرن معتقد است که داوید آلابا هافبک اتریشی تیم بایرن در دو سال آینده به یکی از بهترین بازیکنان بایرن تبدیل میشود.

داوید آلابا ستاره جوان تیم بایرن مونیخ که تصور نمیکرد روزی به ترکیب اصلی بایرن مونیخ برسد حالا با گلزنی در دو دیدر متوالی مقابل هانوفر و اینگلوشتات تحسین مسولان و مربیان بایرن را بر انگیخته است.

یوپ هاینکس در گفتگویی با یکی از نشریات محلی مونیخ میگوید : آلابا یکی از با قاعده ترین بازیکنان در بین تمام تیمهای بندسلیگا است . من معتقدم او در یکی دو سال آینده یکی از بهترین بازیکنان بایرن است.

داوید آلابا هم اظهار دارد که از وضعیت فعلی خود راضی است و احساس میکند که در حال حاضر در باشگاه ایده آل خود پرورش پیدا میکند.

آلابا در مصاحبه ای میگوید : از اینکه در مونیخ هستم بسیار خوشحالم . من میدانم که مربی تیم همیشه مرا به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین میکند اما همین قدر که در هر بازی مدت زمانی هرچند کوتاه برای بازی کردن برای من فراهم میشود جای امیدواری دارد . من هنوز یک بازیکن کامل نیستم و جا برای پیشرفت زیاد دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ramin پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 18:17

afarin talash kon manam behet omidvaram

علی پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 19:18

در حد مالودا میشه اگه خوب ژیشرفت کنه بیشتر نه

mersad پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 22:42

من تو pes بازیش میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد