وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوسامی: گلزنی کردم چون پشتکار داشتم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تاکاشی یوسامی ستاره ژاپنی تیم بایرن پس از مدتها نیمکت نشینی در تیم بایرن فرصت پیدا کرد تا ۱۷ دقیقه برای بایرن مقابل اینگلوشتات در جام حذفی بازی کند و در دقایق پایانی بازی هم موفق شد گل ششم تیمش را ثمر برساند.

بعد از اینکه یوسامی در دقیقه ۷۳ وارد بازی شد تنها ۱۰ دقیقه گذشت تا رافینیا با یک پاس عمقی و واشتباه ماروین ماتیپ مدافع تیم اینگلوشتات یک گل به خودی شکل بگیرد و حساب کار ۵-۰ شود اما یوسامی این گل را پایان کار ندید و پس از حرکت ایویکا اولیچ و اشتباه مدافعان حریف یوسامی خود و دروازه بان حریف را در موقعت تک به تک دید و با یک شوت دقیق گل ششم را برای بایرن به ثمر رساند

تاکاشی یوسامی بعد از گلزنی مقابل اینگلوشتات میگوید : بعد از اینکه از گامبا اوزاکا به صورت قرضی به بایرن آمدم این دومین حضور من در بازی های رسمی در ترکیب اصلی تیم بایرن بود . من از اینکه توانستم برای بایرن گلزنی کنم بسیار خوشحال هستم . درست است که من نیمکت نشین مطلق هستم اما با پشتکارم توانستم برای بایرن بازی کنم و گلزنی کنم.


نظرات 3 + ارسال نظر
ramin پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 18:19

say kon omidvar bashiyo ja nazani kam kam behet baziye bishtari mirese

علی پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 20:01

بازیکن جالبی نیست

mersad پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 22:43

بایرن تو پست این یارو بازیکن باحال زیاد داره بازیشم نداد نداد مهم نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد