وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ: اگر نتوانم بازی کنم ٬ بایرن را ترک خواهم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایویکا اولیچ مهاجم کروات تیم بایرن اظهار داشت که از وضعیت فعلی خود در بایرن ناراضی است و اگر در ادامه هیچ تغییری در وضعیت خود نبیند در پنجره نقل و انتقالات بایرن را ترک میکند.

ایویکا اولیچ در مصاحبه ای اختصاصی با سایت گل میگوید : از اینکه از ابتدا در ترکیب تیمم مقابل اینگلوشتات قرار نگرفتم ناامید شدم اما در پایان خوشحالم که توانستم حدود ۳۰ دقیقه برای بایرن بازی کنم .

من همیشه امیدوارم که بتوانم بازی کنم. من مدت طولانی ای مصدوم بودم پس من باید بیشتر صبور باشم. حالا من احساس سلامتی میکنم و من همیشه گفته ام که بازی نکردن برایم ناراحت کننده است.

اولیچ در ادامه میگوید : زمانی که میبینم زمان زیادی برای بازی کردن به من داده نمیشود  به این فکر میکنم که باید تیم خود را تغییر دهم . من همیشه گفته ام که نیمکت نشینی در بایرن برای من بسیار ناراحت کننده است پس اگر نتوانم در بایرن بازی کنم سعی میکنم به یک تیم دیگر نقل مکان کنم.

ایویکا اولیچ یکی از بهترین بازیکنان تیم بایرن مونیخ در فصل ۲۰۰۹-۲۰۱۰ بود و توانست با این تیم به قهرمانی بندسلیگا و جام حذفی دست یابد و حتی در بازی فینال لیگ قهرمانان نیز بازی کند .

اولیچ در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ بیش از نیمی از فصل را به خاطر مصدومیت زانو از دست داد و هم اکنون خود را پشت سر ماریو گومز ٬ نیلس پترسن و توماس مولر مهاجمان بایرن میبیند . اولیچ در فصل جاری تنها در پنج بازی برای بایرن به میدان رفته است و روی هم رفته ۷۲ دقیقه بازی کرده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد