وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: امشب از تماشای بازیکنانم لذت بردم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ با وجود اینکه به اکثر بازیکنان ثابتش استراحت داده بود ، موفق شد در دور دوم جام حذفی آلمان با نتیجۀ قاطع 6 بر صفر تیم دسته دوم اینگولشتات را شکست دهد. نظرات باواریایی ها در ادامۀ مطلب.

یوپ هاینکس: من بازیکنانی را به زمین فرستادم که بسیاری از آنان به تازگی هم بازی نکرده بودند. پس از 90 دقیقه تماشای مسابقه ، می توانم بگویم کار آنان خوب و ارزشمند بود. در نیمۀ نخست کمی ناهماهنگ بودیم. ما روش بازی خود را در زمین اجرا می کردیم ، و حریفمان به مانند یک اتوبوس ، بازیکنان خود را جلوی دروازه چیده بود. هنگامی که ما به نتیجۀ 3 بر صفر دست یافتیم ، پس از مدت کوتاهی شاهد یک مسابقه واقعی بودیم. پس از آن ، ما چند حرکت رو به جلو را تهیه دیدیم ، و پاس های ما بسیار مطمئن بود. من واقعاً امشب از تماشای بازیکنانم لذت بردم ، اما باید بگویم که هوادارانمان به صورت فوق العاده ای از ما حمایت کردند.

تونی کروس: ما در زمان های ابتدایی کمتر رو به جلو حرکت می کردیم ، اما موقعیت برای ایجاد شانس را حفظ کردیم. رسیدن به گل برتری مهم است. ما قطعاً در زمانی که با یک گل پیش افتادیم بهتر شدیم. این پیش افتادند منجر شد تا ما به گل های بعدی دست پیدا کنیم. ما بسیار حرفه ای بودیم ، و شایسته پیروزی با اختلاف زیاد بودیم.

نیلس پترسن: ما می دانستیم که کار دشواری را پیش رو خواهیم داشت ، و من آن را به صورت شخصی تجربه کرده بودم ، چرا که من در فصل گذشته در مقابل اینگولشتات قرار گرفته بودم. همانطور که انتظار می رفت ، همه بازیکنان اینگولشتات به دفاع کردن مشغول بودند ، اما آغاز راه ما بعد از رسیدن به گل اول شروع شد. ما بارها ایجاد موقعیت کردیم ، و در پایان روز شما به ما می گویید تنها شش گل به ثمر رساندیم. اما ما به اندازۀ کافی خوب بودیم. خوشحالم که سرمربی ، به من برای بازی کردن ایمان داشت. این یک مسابقه خوب برای بازیکنان دوم به حساب می آید ، و آن به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد.       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد