وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن قصد مذاکره برای تمدید قرارداد ندارد. حتی برای روبن و گومز


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قرارداد 12 بازیکن بایرن در دو سال آینده به پایان می رسد. رومنیگه می گوید که با این وجود ، بایرن قصد ندارد تا بهار سال آینده هیچگونه مذاکره ای برای تمدید قرار داد انجام دهد ، حتی با ستارگان بایرن.

آرین روبن و ماریو گومز ، دو ستارۀ باشگاه بایرن مونیخ ، همچنان باید برای مذاکرۀ تمدید قراردادشان انتظار بکشند. کارل هاینز رومنیگه به روزنامۀ بیلد گفت: "ما تصمیم گرفته ایم تا پایان فصل صبر کنیم. تا آن زمان هیچ مذاکره ای انجام نخواهیم داد. قرارداد بازیکنانی که تا سال 2013 قرارداد دارند به ما وابسته است."

بنابراین صحبت های لازم برای تمدید قرارداد ماریو گومز و آرین روبن در سال 2012 انجام خواهد شد. قرارداد هر دوی آنان تا سال 2013 اعتبار دارد. اما نگرانی در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر ایویکا اولیچ ، دانیل ون بویتن و برنوی برزیلی می باشد که تا سال 2012 اعتبار دارد.

از یک طرف باشگاه بیانیۀ روشنی را صادر می کند و از سوی دیگر 8 بازیکن از 12 بازیکن در سال آینده قراردادشان به پایان می رسد که خود این امر باشگاه را تحت فشار قرار می دهد. قرار داد بازیکنانی نظیر آناتولی تیموشوک ، ایویکا اولیچ ، دانیل پرانیچ ، برنو ، روون ساتلمایر ، دانیل ون بویتن ، تاکاشی یوسامی و هانس یورگ بوت در سال 2012 به اتمام می رسد.

در این بین ، هانس یورگ بوت تصمیم گرفته است در پایان فصل از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کند ، و سرنوشت تاکاشی یوسامی به تصمیم ژاپنی ها وابسته است. در قرار داد پرانیچ ، اولیچ و تیموشوک بندی قرار دارد که اگر بتوانند هر کدام حداقل 25 بازی برای بایرن مونیخ انجام دهند ، قراردادشان به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد. در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد که تنها تیموشوک در این راه موفق ظاهر شده است. در مورد اولیچ ، بایرن تا حد امکان سعی در تمدید قرارداد خواهد کرد ، اما به نظر می رسد دانیل پرانیچ تمایلی برای ادامۀ کار در بایرن ندارد و این احتمال وجود دارد که حتی در تعطیلات زمستانی از باواریایی ها جدا شود.

قرارداد دیگو کونتنتو ، اسپار مکسیمیلیان ریدمولر ، ماریو گومز و آرین روبن تا سال 2013 اعتبار دارد. در مورد برنو 21 ساله به نظر می رسد که بایرن می خواهد قرارداد او را یکسال دیگر تمدید کند ، تا ثابت شود باشگاه بایرن همۀ بازیکنان را به عنوان خانواده می نگرد و به سادگی از کنار مشکلاتشان نمی گذرد. رومنیگه در خصوص برنو گفت: "ما به راحتی برنو را کنار نمی گذاریم. او بخشی از بایرن مونیخ است ، و ما می توانیم به او اطمینان کنیم."

در پایان رومنیگه سخنانی در مورد مانوئل نویر گفت. قرارداد نویر تا سال 2016 می باشد ، اما همچنان رومنیگه خواهان گسترش قرارداد او می باشد. رومنیگه در این خصوص گفت: "من تمایل دارم پس از پنج سال حضور نویر در اینجا ، یکبار دیگر قرارداد او به مدت پنج سال تمدید شود. می توان به راحتی تصور کنم که نویر بتواند به مدت ده سال درون دروازۀ بایرن بایستد."

نظرات 7 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 19:54

اگر روبن رو از دست بدیم دیگه بازیکنی در حد روبن رو نمی تونیم بیاریم

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 20:03

رومنیگه در سال یه دفعه موجی میشه زیاد جدی نگیرین هوینس با خنگیش می دونه که روبن بهترین بازیکن ﺑﺎﻳﺮﻧﻪ

محمد_13 چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 20:54

به حرفهاش دقت کنید ، نگفته که نمی خواد تمدید کنه. فعلاً عجله ای ندارن.

من خیلی از روبن خوشم میاد ، ولی مصدومیت هاش خیلی اعصاب خرد کن هستش. اینجوری که این داره پیش میره معلوم نیست که بتونه سال بعد فوتبال بازی کنه. به قول یکی از دوستان ، قضیۀ روبن مثل سباستین دایسلر هستش. ممکنه همین فردا فوتبال رو بذاره کنار.

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 22:17

به قول من بود محمد ﺟﻮﻥ

محمد10روبن چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 22:19

اره ما میتونیم بدون روبن تمام جاما رو بگیریمبابا بیخیال یه بازیکن در سطح اروپا داریم

مصطفی چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 22:48

بچه ها شبکه اسکای اسپورت داره بازی رو پخش میکنه

mersad پنج‌شنبه 5 آبان 1390 ساعت 09:33

چرا همه گیر دادین به روبن؟؟؟ این یارو میگه باید فکر کنم که کیو نگه دارم. بعد میخواد برنو رو واسه من نگه داره
بازیکن مزخرف! یه بار دیدین آلیانز آرنا رو به آتیش کشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد