وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: در مقابل اینگولشتات ، بوت دروازه بان خواهد بود


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس ، سرمربی تیم بایرن تاکید کرد ، هانس یورگ بوت ، دروازه بان دوم بایرن در مقابل اینگولشتات از ابتدا وارد میدان بازی خواهد شد و در انتها از او تعریف و تمجید کرد.

تیم بایرن مونیخ ، رکورد دار قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان ، چهارشنبه شب در دور دوم جام حذفی ، بدون مانوئل نویر به مصاف تیم اینگولشتات خواهد رفت.

هاینکس در مورد بازی کردن بوت گفت: "من قصد دارم بوت را به میدان بفرستم. این چیزی است که او سزاوار آن می باشد ، زیرا او رفتار بسیار حرفه ای دارد."

انتظار می رود در حضور 60000 نفر از هواداران بایرن در آلیانز آرنا ، یوپ هاینکس بازیکنان اصلی بیشتری را روی نیمکت بنشاند. هاینکس در پایان گفت: "ما یک تیم جاه طلب و هدف گرا ، را به میدان خواهیم فرستاد."

نظرات 20 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 18:34

بوت دروازبان بزرگی هست

وای وای سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 19:08

آخه لیگ آلمان هم شد لیگ؟؟؟؟؟؟ قهرمان شدن تو لیگ آأمان هنر نیست. لیگ جزیره رو عشقه

براووووو سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 19:51

فعلا که جذاب تر و پر تماشاگر تر از لیگ نژادپرست ها هست

وای وای سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 20:31

جذابو خوب اومدی

علی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 20:39

لیگ برتری اگه لیگ نیست چرا اومدی سرک میکشی ؟؟؟؟

mersad سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 21:13

همینه دیگه! ببین بایرن میتونه آبرومونو ببره حریفو دارن دسته کم میگیرن
بعدشم به برو بچه های آلمانی میگم که جواب این نژاد پرستارو ندن بهتره

مصطفی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 21:35

یکم به عقل ناقصت فشار بیار ببین از زمانی که یادته چندتا تیم قهرمان انگلیس شدن بعدش چندتا تیم قهرمان آلمان هنوز اسپانیا هم مثل ما نیست .
این تقاوت لیگ جذاب و پر تپش ما هست تا لیگی که چهارتا خر پول و خارجی (مخصوصا اعراب) باعث رونقش شدن .

محمد_13 سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 22:21

لیورپولی ، لی لی پوت... با زبان خوش شاخ رو بکش. 4 تایی ها. اون گنده لات شما ( منچستر سیتی ) رو له کردیم.

ka-z سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 22:53

لیگ فقط:بوندسلیگا
تیم فقط:آلمان
باشگاه فقط:بایرن مونیخ
انگلیسیها برن جلو بوق بزنن.

farshad سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 23:04

۶تایی ها داش محمد منچستری بیچاره برو برو بوق بزن

محمد ۱۰ روبن چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 00:21

حتما باید دوباره فرانک سانت کنه روبنم سرضرب بزنه توی گل وندرسا تا اینا بی خیال ما بشن ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ شش تایی ها

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 00:31

ایول حال کردم من از بچگی با این انگلیسی ها رابطم خوب نبود من لندن رفتم اونجا رو ببینین می دونید چه ادمایی هستن صد رحمت به برلین بچه ها اگه خدا بخواد تابستون یه سری شاید مونیخ برم بع عشق المان و ﺑﺎﻳﺮﻥ

محمد_13 چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 08:23

من مطمئن هستم اونقدری که منچستری ها از گل روبن سوختن ، از 6 تا گل منچستر سیتی نسوختن.

ایمان جان ، انشاالله رفتی جای ما رو خالی کن.

th.m چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 09:44

سلام...... بیخودی خون خودتونو کثیف نکنید .... اینا ارزش ندارن.....
خاک بر سر هر چی اینگلیسیه........ ای ن‍ژاد پرست ها...( پیش خودمون بمونه آلمانم ن‍‍‍ژاد پرست کم نداره!)
ولی از هر چی تیم جزیره است بدم میاد........

جزیره چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 12:39

آرسنال بره بوندسلیگا قهرمانه
حالا من سیتی یونایتد لیور چلسی تاتنهام............ببین چکا میکنن

محمد_13 چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 14:02

بایرن 2 - 0 عرب سیتی. پس خف...

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 15:16

اون زمان که ارسنال تی تی هانری داشت تو اوج بود پودرش کردیم یونایتد که حرفشو نزن بیچاره ها به قول محمد جون عرب سیتی تونم که نود دقیقه زیر فشار بود البته لیگ جزیره قورباغه ها با لیگ وحشی های ماداگاسکار فرقی نداره
محمد جان اگه خواستم برم خبرت می کنم باهم می یریم امیرحسینم می بریم

دمت گرم ایمان جون. منو بزار تو کوله پشتیت کسی نبینه

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 15:17

بچه ها بازی رو چه شبکه ای نشون میده اگه می دونید فرکانسش یادتون نره ﻣﻤﻨﻮﻥ

محمد_13 چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 16:45

ایمان جان فعلاً رفتن من به مونیخ بیشتر شبیه یک رویا هستش.

راستی ، متاسفانه هیچ شبکه ای به صورت رایگان بازی رو نشون نمیده.

ﺍﻳﻤﺎﻥ چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 20:00

چرا محمد جان رویا جلوی پایه ماست دور نیست ببین هالیوود فیلم تخیلی می سازه
دو روز نشده همون خیال واقعیت میشه بعد من هم کارت دارم هم دستگاه میکرو ﺑﺎﻛﺲ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد