وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

محرومیت دو جلسه ای بواتنگ به دلیل اخراج مقابل هانوفر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ جروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ، به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار این هفته تیمش مقابل هانوفر، برای دو بازی از همراهی باواریایی ها محروم شد.

بایرنی ها امیدوار بودند اتحادیه فوتبال آلمان محرومیت کمتری را برای این مدافع ملی پوش در نظر بگیرد اما دیروز مشخص شد که او علاوه بر یک جلسه محرومیت به دلیل دریافت کارت قرمز، به دلیل شدید بودن خطایش، برای یک دیدار دیگر نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

باشگاه بایرن این حکم را پذیرفت اما اعلام کرد مانوئل گرافه، داور دیدار مقابل هانوفر، استاندارد دوگانه ای را در تصمیم گیری هایش اتخاذ کرده بود.

در بیانیه باشگاه بایرن مونیخ آمده است: "همه اعضای باشگاه بایرن مونیخ این حکم را می پذیرند. البته ما اعتقاد داریم این اتفاق تنها به دلیل بزرگ نمایی و اغراق سرجیو پینتو، بازیکن هانوفر، رخ داده است. اول کریستین شولز، بازیکن هانوفر، بازیکن ما (تونی کروس) را هل داد و بواتنگ در مقابل بازیکن آنها را هل داد. شولز کارت زرد گرفت اما بواتنگ کارت قرمز. چرا باید در برابر یک صحنه، استانداردهای دوگانه ای وجود داشته باشد. این غیر قابل درک است."

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 00:42

خیلی نامردیه ادم به اینا چی بگه یک جلسه هم زیاد بود

ka-z سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 02:04

خیلی بی انصافیه،بنده خدا مگه چکار کرد!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد