وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گرد مولر : گومز رکورد مرا خواهد شکست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، گرد مولر ستاره افسانه ای تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ از ماریو گومز خواست تا رکورد ۴۰ گل زده در یک فصل بندسلیگا که توسط خود گرد مولر ثبت شده است را بشکند.

گرد مولر مهاجم افسانه ای بایرن ۱۵ سال در بایرن مونیخ بازی کرد و به تمامی افتخارات ممکن با این باشگاه رسید . یکی از این افتخارات قهرمانی در بندسلیگا سال ۱۹۷۱-۱۹۷۲ بود . این سال برای گرد مولر سال فراموش ناشدنی ای بود چون او توانست ۴۰ گل از ۱۰۱ گل زده بایرن در آن فصل را به تنهایی به ثمر برساند . این رکورد از آن زمان هنوز پابرجاست .

گرد مولر معتقد است ماریو گومز مهاجم ۲۶ ساله بایرن میتواند رکورد ۴۰ گل زده در یک فصل بندسلیگا را ترقی دهد. ماریو گومز هم اکنون در ۹ بازی در بندسلیگا موفق شده است ۱۰ گل به ثمر برساند.

گرد مولر در مصاحبه ای با بیلد میگوید : من تعجم میکنم که چرا سالهاست که رکورد ۴۰ گل زده در بندسلیگا دست نیافتنی شده است اما من مطمعنم که گومز میتواند رکورد مرا بشکند.

مولر در ادامه میگوید : اگر رکورد من به دست یکی از بازیکنان بایرن شکسته شود برای من بسیار خوشحال کننده تر است.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد_13 شنبه 30 مهر 1390 ساعت 17:37

بشکن ، بشکنه ، بشکن - گومز نمیشکنه ، بشکن.

ولی ما از خدامونه بشکنه ، چون تمام سودش به خود بایرن مونیخ بر میگرده.

mersad یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 11:09

دمت گرم محمد جون باحال گفتی

th.m یکشنبه 1 آبان 1390 ساعت 15:12

این خوگشل بوده ها!!
گومز میشکنه.... بشکن.....

یان مهوری چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 19:22

وبلاگتون بسیار عالیه من یه آلمانی ام واز فامیل های دور مولر هستم اگه اشکان نداره منو لینک کنید لطفا.
راستی تولد آقای بادشتوبر مبارک امید وارم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ساله بشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد