وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روزنامه های ایتالیایی بعد بازی چه گفتند؟!


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هرچند دیدار تیم های ناپولی و بایرن مونیخ با تساوی 1 – 1 به پایان رسید ، اما روزنامه های ایتالیا قریب به اتفاق ، بایرن را تیم برتر میدان می دانند.

روزنامۀ "گازتا دلو اسپورت": ناپولی ، بایرن کهکشانی را متوقف کرد. آلمانی ها خیلی سریع پیش افتادند اما ناپولی قافیه را نباخت. بایرنی ها در واقع بهتر از ناپولی بودند ، اما ناپولی ها با روحیۀ تیمی که دارند واکنش نشان می دهند و به هم کمک می کنند و در راه مشکلات تا پایان مسابقه ، با هم برای تیم مبارزه می کنند. شاید اینطور به نظر برسد که باواریایی ها یک پیروزی را از دست داده است ، به خصوص اگر شما موقعیت هایی که آنان از دست دادن و صحنۀ گلی را که دریافت کردند ببینید. اما بایرن ثابت کرد از نظر فنی و قدرت ، تیم برتر میدان است.

روزنامۀ "کورریره دلو اسپورت": توقف ؛ افتخاری توسط شهر ناپل بدست آمد ، آنها باواریایی ها را که یکی از بهترین تیم های اروپا می باشند را متوقف کردند. در مقابل سربازان آلمانی ، ناپولی ثابت کرد یک تیم بزرگ اروپایی است. ناپولی می تواند به رویا پردازیش ادامه دهد ، در صورتی که آنها نیاز دارند در مونیخ اشتباه کمتری انجام دهند. یکی از بهترین بازیکنان بایرن دانیل ون بویتن بود ، که مانند یک غول مقابل مهاجمان ناپولی قرار می گرفت.

روزنامۀ "توتو اسپورت": شهر ناپولی نمی تواند از یک پیروزی رویایی شادمان باشد ، اما آنها به هدفشان رسیدند. 1 – 1 در مقابل بایرن مونیخ یک نتیجۀ بزرگ می باشد ، که نقاط قوت بایرن مونیخ این نظر را تائید می کند. در مونیخ ، ناپولی این ظرفیت را دارد تا به پیروزی برسد. دانیل ون بویتن ، همواره در فضای مناسبی قرار داشت.      

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد