وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: می خواستیم پیروز باشیم ، و مستحقش بودیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ علیرغم تساوی 1 – 1 مقابل ناپولی در استادیوم سن پائولو ، همچنان شانس اول گروه A برای حضور در مرحلۀ یک شانزدهم پایانی لیگ قهرمانان می باشد. اکنون می توانید نظرات بایرنی ها بعد از دیدار با ناپولی در ادامۀ مطلب بخوانید.

یوپ هاینکس: بدیهی است که ما شخصاً ترجیح می دادیم پیروز میدان باشیم ، و بر این اساس نیمۀ دوم را آغاز کردیم ، و استحقاقش را داشتیم. برای مدتی طولانی در نیمۀ نخست ، ما اجازه ندادیم آنها موقعیتی را خلق کنند. اما شش یا هشت دقیقه مانده بود که نیمه اول به پایان برسد ما خوب به نظر نمی رسیدیم ، و حریف ما که در خانه بازی می کرد از این موقعیت استفاده کرد. ما ابتکار عمل را در نیمۀ دوم در دست گرفتیم و بازی را تحت سلطۀ خود در آوردیم. بدیهی است که ، ناپولی یک تیم بسیار خوب و خطرناک می باشد ، و شما همیشه باید مراقب باشید. در مجموع ، فکر می کنم تیم من نمایش خوبی داشت و ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم ، به خصوص در نیمۀ دوم.

ماریو گومز: من از تیم به خاطر پنالتی که هدر دادم عذر خواهی می کنم. قصد داشتم توپ را به مرکز دروازه وارد کنم ، اما به نوعی توپ را به سمت راست زدم. اما با این وجود ، ما همچنان به اندازۀ کافی شانس پیروزی را داشتیم. در سوت پایان دیدار ، ما با یک امتیاز میدان را ترک کردیم ، اما راضی نیودیم چون می توانستیم هر سه امتیاز را بدست بیاوریم. این یک احساس عجیب و غریب است. در حال حاضر ما دو دیدار پیاپی در خانه مقابل ناپولی و ویارئال خواهیم داشت. باید در هر دو مسابقه پیروز شویم و راه صعود خود را هموار کنیم.

مانوئل نویر: آمدن به اینجا و کسب نتیجه دشوار بود. بدیهی بود که ما با هدف پیروزی پا به میدان گذاشتیم ، اما ناپولی کار را برای ما دشوار کرد.

تونی کروس: در کل این دیدار را ارزیابی کنیم ، ما باید پیروز می شدیم. تیم ما بهتر بود ، و ما موقعیت های آنان را برای رسیدن به گل دفع کردیم ، و بازی را تحت کنترل داشتیم. ناپولی هرگز شانس زیادی نداشت ، اما ما قطعاً می توانستیم از چندین موقعیت خود ، بهتر استفاده کنیم.     

نظرات 9 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 12:14

گومز افتضاح بود

علی چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 13:11

حتما این کار رو میکنم مرسی

محمد_13 چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 13:13

آخه وقتی پنالتی زنی مثل شواینی و کروس تو تیم هستند چرا گومز باید پنالتی رو بزنه؟! به زور می خوان این دراز رو آقای گل کنن!!! اه اه اه...

ka-z چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 15:56 http://kkkavehzareie@yahoo.comhttp://

چرا یوپ هاینکس اینقدر دیر تعویض کرد؟؟؟

مصطفی چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 17:42

واقعا نمیدونم چرا از گومز اینقدر ناجوانمردانه انتقاد میشه

mersad پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 11:14

بابا ول کنین یادتونه که علی دایی چقدر واسه ایران گل میزد؟؟؟ بعد از اون دیگه کی تونسته بیاد؟ مهارت هم نداشت فقط گل میزد همینو بس

ﺍﻳﻤﺎﻥ پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 14:02

اقا مرصاد علی دایی جوونی هاش هم تکنیک داشت هم دقیق بود تازه یکی از بهترین پنالتی زنهای تاریخ هستش بازی ایران و استرالیا رو ببین متوجه میشی گومز بخواد به سن علی دایی برسه باید بره تو لیگ بزرگ امارات توپ بزنه محمد جان من منظور بدی نداشتم که گفتم مولر ضعیف بازی می کنه اخه مولر توی تیم ملی سه چهار بازی میشه بهتر کار کرده این دلیلش بود اقایونی که میگن اسم وب رو بذارین دشمنهای بایرن من که از دیدن این مطلب شرمنده شدم اگه قیمت نظر دادن اینه بگین ما نظر ندیم بازی ایران واسترالیا دور رفت علی دایی گل نزد ولی فوق العاده بود از تکنیک تا برگردون و اون ﺣﺮﻓﺎ

mersad پنج‌شنبه 28 مهر 1390 ساعت 20:42

چرا هر چی تو ایران رخ میده میگیم ایران استرالیا
اصلا میدونین دیگه چرا فیلم بازی ایران استرالیا دیگه پخش نمیشه؟
فیلمش پاره شده از بس که گذاشتن میفهمین؟پاره شده پآرررره

ka-z جمعه 29 مهر 1390 ساعت 15:15 http://kkkavehzareie@yahoo.com

من نمیدونم این گومز بیچاره چه هیزم تری به شماها فروخته،الان بهتر از گومز تو آلمان کی رو میتونی پیدا کنی؟
منتقدین بایرن،اینقدر انتقاد کنید تا جونتون در بیاد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد