وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلزایمر نویر!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ برای به یاد آوردن آخرین باری که دروازه اف ث هالیوود و دروازبان خوش قد و قامتشان باز شده باید بیشتر به حافظه هایمان فشار بیاوریم! مثل اینکه آنها یادشان رفته که در فوتبال چیزی به نام گل خوردن وجود دارد! 

و این در حالیست که بایرنی ها بازی های سختی مقابل ویارئال و منچستر سیتی، شالکه، لورکوزن و هامبورگ را هم در این فصل پشت سر گذاشته اند. از هفته اول که باوارایی ها در خانه یک بر صفر مغلوب شدند در کمال تعجب و ناباوری علیرغم شروع بد فصل تا الان دروازه آنها دیگر باز نشده تا رقبا در حسرت فتح دروازه شان بمانند. هر بازی هم بتوانند دروازه شان را بسته نگه دارند بر تعداد دقایق این رکورد افزوده خواهد شد و تا حدود بسیاری بر تمرکز و اعتماد به نفس مهاجمان حریف نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

مانوئل نویر صاحب این رکورد خارق العاده که انگار نه انگار یک دروازبان است. او بیشتر نقش دیواری جلوی دروازه است تا دروازبان! اولین و آخرین گل دریافتی نویر در بایرن به 7 اوت (16 مرداد)! بر می گردد. رخدادی که در دنیای پر از تاکتیک و نبوغ فوتبال مدرن اروپا در سال 2011 بس عجیب و تحسین برانگیز است! کسی چه می داند، شاید این دروازبان خوش قد و قامت و جوان ولی با تجربه دچار آلزایمر شده باشد، آلزایمری که به جای نگران کردن بایرنی ها بیشتر حریفان این تیم را سخت نگران کرده است!

گل نخوردن های این اعجوبه ی دروازبانی  در این فصل شامل دیدارهای اروپایی و بوندسلیگای آلمان می شود و باید دید چه زمانی این روند پایان خواهد یافت. نویر حتی اگر در لیگ قهرمانان و در بازی سخت مقابل ناپولی آن هم در خانه ی ناپلی ها دروازه اش باز شود باز هم می تواند به رکورد شکنی فقط در بوندسلیگا امیدوار باشد. او در بوندسلیگا با سه نیمه دیگر صاحب رکورد خواهد شد، اگر همچنان بتواند  دروازه اش را بسته نگه دارد. این رکورد اکنون متعلق به تیمو هیلدبراند با رکورد 884 دقیقه ایست که در فصل 2002-2003 رقم خورده است.

همسیک، کاوانی، لاوتزی و سایر ستارگان تیم پر طرفدار جنوب ایتالیا بدون شک دوست دارند دروازه چنین دروازبانی را باز کنند. پس باید تا بازی سه شنبه شب ناپلی- بایرن منتظر ماند و اشتیاق آبی ها برای این موضوع را در ورزشگاه مخوفشان دید. باید دید چه کسی با تقدیم گلش حافظه ی نویر برای گل خوردن را به او باز خواهد گرداند!

نظرات 1 + ارسال نظر
reza سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 16:23


عمرا اگه دروازه باز بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد